عکس + 18 / اتفاقی هولناک وسط انجام ایمپلنت دندان / ببینید وحشت می کنید !

آقایی که با دندان درد زیاد به دندانپزشک مراجعه کرده بود با اتفاقی عجیب و ترسناک روبه رو شد که تمام دنیارا به وحشت انداخت.

عکس + 18 / اتفاقی هولناک وسط انجام ایمپلنت دندان / ببینید وحشت می کنید !

ایمپلنت دندانی یکی از روش های مدرن برای جایگزین کردن دندان از دست رفته با دندانی نسبتا مقاوم تر است که انجام این روش، نیاز به تخصص کافی جراح دندانپزشک دارد در غیر اینصورت ممکن است، مشکلی همچون آنچه در ادامه این بخش از نمناک میخوانید برای بیمار رخ دهد.

مرد ترکیه ای به نام رمضان یلماز پس از تجربه درد شدید دندانی به یک کلینیک دندانپزشکی خصوصی در شهر زادگاهش بورسا ترکیه رفت. پس از معاینه او، دندانپزشک تشخیص داد که دندان ها لق و ساختار استخوانی ظریفی دارند و بهترین راه حل این است که دندان های طبیعی او را بیرون آورده و ایمپلنت انجام شود.

یلماز با اعتماد به نظر متخصص، با هزینه عمل دندانپزشکی موافقت کرد و در همان روز تعدادی از دندان هایش را کشید و تا اینجای کار، همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه نوبت به نصب پیچ ایمپلنت رسید.

بیمار شنید که پزشک به دستیارش میگوید ابزاری که برای قرار دادن پیچ‌های ایمپلنت در استخوان استفاده می‌شود به درستی کار نمی‌کند و باید با فشار دستی بیشتری کار را انجام دهد.

ایمپلنت

اشتباه غیر قابل جبران در دندانپزشکی

اشتباهات دندانپزشکی

ایمپلنت اشتباه

نرسیدن از دندانپزشکی

دلیل ترس از دندانپزشکی اقای ترکیه ای

یلماز در بخشی از صحبت هایش گفت:

همانطور که پزشک سعی کرد پیچ ​​را بگذارد، متوجه شدم که او نیروی بیش از حدی به فک من اعمال می کند. به او گفتم که درد دارم و حتی صدای شکستن استخوان شنیدم، اما او به من اطمینان داد که همه اینها طبیعی است در حالیکه همانطور که او به فشار دادن پیچ ادامه میداد، از قرار معلوم پیچ از طریق استخوان فک من که سوراخ شده بود، به ناحیه پشت چشم که مغز و مایع نخاعی در آن قرار دارد، فرو رفته بود و ما از این فاجعه بی اطلاع بودیم.

بیمار بینوا درد وحشتناکی داشت که باعث شد از شدت درد فریاد بزند و دندانپزشک پس از عکس‌برداری با اشعه ایکس از جمجمه مرد متوجه جدی بودن وضعیت و اشتباهش شد و ناچارا حقیقت را به یلماز گفت.

برای خارج کردن پیچ بایستی جراحی انجام میشد، بنابراین دندانپزشک به سرعت یلماز را سوار ماشینش کرد و شخصاً او را به اورژانس بیمارستان دانشگاه اولوداگ برد، جایی که پزشکان این مرد 40 ساله را برای جراحی اورژانسی آماده کرده و در نهایت نجات دادند.

در نهایت این مرد 40 ساله ترکیه ای می تواند خود را خوش شانس بداند که پس از اینکه یک دندانپزشک پیچ ایمپلنت دندان را تا انتها به داخل حفره مغزش فشار داده، هنوز زنده است.

منبع: نمناک

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما