جوابیه سایپا به اقتصاد 100

سایپا برنامه توسعه محصولات‌ را در اولویت قرار داد

اقتصاد 100 - شرکت سایپا در پی انتشار گزارشی در سایت اقتصاد صد در مورد انصراف خریداران محصولات این شرکت طی جوابیه ای توضیحاتی را ارسال کرد که مشروح آن در ادامه برای تنویر افکر عمومی منتشر می شود.

سایپا برنامه توسعه محصولات‌ را در اولویت قرار داد

مدیرمسئول محترم سایت اقتصاد 100

با سلام و احترام؛

پیرو درج خبری با عنوان " موج انصراف خریداران سایپا در راه است؟" که در روز پنج شنبه 06/07/1402 در خروجی آن سایت قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

گروه خودروسازی سایپا برنامه توسعه محصولات‌ را در اولویت برنامه کاری خود قرارداده است.

خوشبختانه با برنامه¬ریزی انجام شده، این خودرو و محصولات جدید با امکانات و تجهیزات به روز، رعایت استانداردها و الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان، براساس زمان بندی تعریف شده در سبد محصولات گروه سایپا طراحی و در برنامه تولید قرار گرفته است. لذا خودروی شاهین اتوماتیک با تجهیزات و آپشن های بیشتر نسبت به شاهین دنده‌ای به شرح ذیل در برنامه تولید سال جاری قرارداده شده است.

کروز کنترل، کلید تنظیمات کروز کنترل روی فرمان، سیستم ترمز ESC، مولتی مدیا با نمایشگر10 اینچ با قاب جت بلک + GPS + USB ، صندلی چرمی با دوخت ضخیم، سیستم محدود کننده سرعت، تجهیزات داخلی و خارجی کروم(دستگیره داخلی، قاب دور کلاستر، دستگیره خارجی، جلو پنجره)، قطعات هیدروگرافی(زیر آرنجی، ابروی داشبورد، پنل دسته دنده) ، آنتن کوسه ای، تیغه برف پاک کن flat wiper ، تریم داخل دو رنگ(داشبورد، رودری و ...)، گارنیش عقب کروم، کفپوش سه بعدی.

شایان ذکر است با عنایت به ویژگی های برتر این خودرو و افزایش تعداد امکانات رفاهی و آپشن‌های این خودرو، بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای نیز درخواست تغییر مدل به خودروشاهین اتوماتیک را داشته‌اند، ضمناً یادآوری می‌شود در دو مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از 163/933 متقاضی صرفاً تعداد 389/434 نفر متقاضی خودروی شاهین بوده‌اند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه جهت متقاضیان شاهین اتوماتیک با مهلت 3 روزه، متقاضیان مذکور افزایش مهلت واریز وجه از 3 روز به 5 روز را درخواست کرده‌اند که این موضوع با هدف مشتری مداری ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان محترم انجام پذیرفت.

 

اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

منبع : اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما