آخرین قیمت میوه کف بازار

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به افزایش ۱.۵ برابری تولید نسبت به سال قبل، کمبودی در عرضه میوه های پاییز نداریم.

آخرین قیمت میوه کف بازار

به گزارش اقتصاد100،کش مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به افزایش ۱.۵ برابری تولید نسبت به سال قبل نیاز است که مسئولان وزارت جهاد و وزارت امور خارجه تدابیری برای صادرات اتخاذ کنند، در غیراین صورت با اعتراض کشاورزان روبرو می شوند.

او با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه های پاییز نداریم، افزود: قیمت کنونی هرکیلو سیب درختی زرد در میدان مرکزی ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب درختی قرمز ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، انار ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان و نارنگی ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد با بیان اینکه قیمت میوه های وارداتی نسبت به قبل تغییری نداشته است، گفت: اکنون هرکیلو موز اکوادور با نرخ ۶۰ تا ۶۵ هزارتومان، موز هندی ۵۵ تا ۵۸ هزارتومان، انبه ۹۰ هزارتومان و هرکارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: اخیرا دولت عراق واردات گوجه فرنگی، سیب زمینی، خیار، پیاز و هندوانه را به سبب عرضه محصول داخل ممنوع اعلام کرده است که اگر وزارت جهاد برای صادرات رایزنی نکند، تعاون روستایی برای خرید از کشاورزان باید ورود کند.

او گفت: با توجه به جهش چشمگیر تولید نسبت به سال قبل، ۲۰ درصد محصولات کشاورزی باید صادر شود چراکه کشاورزان بشدت به وضع موجود اعتراض دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما