کجای تهران می توان با ۵ میلیارد خانه خرید ؟ + جدول

اقتصاد ۱۰۰- با ۵ میلیارد تومان شما می‌توانید یک خانه ۶۰ متری ۱۴ سال ساخت در پونک،۷۴ متری ۱۰ ساله در بلوار اردستانی،۶۸ متری ۵ سال ساخت در میدان ولیعصر و ۸۰ متری نوساز در نازی آباد خریداری کنید.

کجای تهران می توان با ۵ میلیارد خانه خرید ؟  + جدول
برای خرید یک واحد خانه در تهران با ۵ میلیارد تومان می‌توانید در اکثر مناطق پایتخت به جز شمال و شمال غرب گزینه‌هایی را بیابید.

به گزارش تیتر کوتاه، برای خرید خانه در تهران با ۵ میلیارد تومان بهتر است به شمال و شمال غرب شهر فکر نکنید چرا که یا گزینه‌ای برایتان وجود ندارد یا سن خانه‌ها بیش از ۲۰ سال خواهد بود و طبعا مکان مناسبی برای زندگی بدون بازسازی نیست.

با این مبلغ در غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران می‌توانید خانه‌هایی بیابید که تقریبا تازه ساز هستند که یا نیاز به بازسازی ندارند یا هزینه‌ای که روی دستتان می‌گذارند ناچیز است.

با ۵ میلیارد تومان شما می‌توانید یک خانه ۶۰ متری ۱۴ سال ساخت در پونک،۷۴ متری ۱۰ ساله در بلوار اردستانی،۶۸ متری ۵ سال ساخت در میدان ولیعصر و ۸۰ متری نوساز در نازی آباد خریداری کنید.

برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت، اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد.

با ۵ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ + جدول

با ۵ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ + جدول

منبع: فرارو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما