شایعه: بازی ریمیک Metal Gear Solid 3 برای کنسول‌های Xbox نیز عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - «جز کوردن»، خبرنگار مشهور صنعت گیمینگ می‌گوید گرچه شرکت «کونامی» (Konami) قراردادی با «سونی» (Sony) دارد اما نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 می‌تواند در آینده راهی کنسول‌های «ایکس باکس» (Xbox) شود.

شایعه: بازی ریمیک Metal Gear Solid 3 برای کنسول‌های Xbox نیز عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،شایعات مختلفی پیرامون عرضه بازی Metal Gear Solid 3 Remake در رسانه‌ها شنیده می‌شود و در روزهای اخیر، گمانه‌‌زنی‌هایی در مورد مقصد احتمالی این بازی مطرح شده است. خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنند بازی MG3 Remake به‌زودی در همایش PlayStation معرفی می‌شود و این عنوان به صورت انحصاری، به مانند بازی Silent Hill 2 Remake برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد. گفتنی است شرکت «کونامی» (Konami) به‌تازگی قرارداد انحصاری را با شرکت «سونی» (Sony) امضا کرده است.

ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 برای Xbox

 

با این حال، «جز کوردن» (Jez Corden)، خبرنگار بازی‌های کامپیوتری اشاره کرد گزینه انتشار بازی Metal Gear Solid 3 Remake برای کنسول Xbox هنوز از دسترس خارج نشده است. او در پادکست Xbox Two اظهار کرد قرارداد «کونامی» با «سونی» به طور کامل روی انحصاری‌شدن بازی‌های این شرکت تمرکز ندارد. او مدعی است این انحصاری «زمانی» خواهد بود و تنها محتویات ارزنده‌ای در اختیار دارندگان کنسول PlayStationn قرار می‌گیرد. بنابراین، این بازی می‌تواند در آینده برای کنسول‌های شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) عرضه شود.

شایان ذکر است بازی Metal Gear Solid 3 Remake در شوکیس پلی استیشن (PlayStation Showcase) امسال به طور رسمی معرفی می‌شود. این رویداد در تاریخ 25 مه (4 خرداد 1402) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز