با بهترین بازی‌های رایگان کنسول PlayStation 5 آشنا شوید

اقتصاد ۱۰۰ -از عنوان «بتل رویال» Fortnite تا بازی اجتماعی Fall Guys؛ ما در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های رایگان (Free-to-Play) کنسول نسل نهمی «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) در سال 2023 می‌پردازیم.

با بهترین بازی‌های رایگان کنسول PlayStation 5 آشنا شوید

به گزارش گروه دانش و فناوری،بازی‌های Free-to-Play در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. کاربران به واسطه این دسته از عناوین می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای، ساعت‌ها مشغول تجربه آن‌ها باشند. ما در این مقاله قصد داریم فهرست بازی‌های رایگان کنسول پرطرفدار PlayStation 5 را برای دارندگان این کنسول به اشتراک بگذاریم. گفتنی است با اینکه این عناوین در اصل رایگان هستند اما ممکن است برای دسترسی به برخی از محتویات، کاربران نیاز داشته باشند هزینه‌ای را بابت آن پرداخت کنند. پس در ادامه مقاله با همراه باشید.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ Fortnite

 

حضور بازی «فورتنایت» در این فهرست نباید برای کاربران تعجب‌برانگیز باشد. بازی Fortnite از زمان عرضه خود به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ صنعت گیمینگ تبدیل شده است. این بازی دارای سبک «بتل رویال» (Battle Royal) است که حالت‌های مختلفی را برای آزمایش مهارت بازیکنان ارائه می‌کند. بازی Fortnite مملو از نقشه‌های بزرگ و مکانیزم‌های جذاب برای کاوش و نابودی دشمنان است. «فورتنایت» در هر مقطع یک رویداد زنده برای کاربران خود برگزار می‌کند و با انتشار هر فصل، محتویات و لوازم سفارشی متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. عناوین زیادی شبیه به Fortnite در بازار وجود دارد اما همچنان این بازی از محبوبیت بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ Apex Legends

 

شوتر رایگان «ایپکس لجندز» (Apex Legends) می‌تواند رقیب قدرتمندی برای بازی Fortnite در نظر گرفته شود. این بازی ساخته استودیو «رسپاون» (Respawn) به مرور با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی پیشرفت قابل‌توجهی کرد. بازیکنان در Apex Legends در نقش کاراکترهای Legends قرار می‌گیرند که هر کدام ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد خود را دارند.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ بازی Genshin Impact

 

Genshin Impact یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که سازندگان چینی آن صدها محتوای جذاب را برای کاربران در سرزمین Teyvant قرار داده‌اند. بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره یا گروهی در سرزمین Teyvant با دشمنان قدرتمند خود روبرو شوند و با مهارت‌های ویژه به نبرد با آنان و حل معماهای بازی بپردازند. بسیاری از کاربران از بازی رایگان Genshin Impact به علت وجود آزادی عمل برای تکمیل ماموریت‌ها تمجید و ستایش می‌کنند.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ بازی Destiny 2

 

با گذشت چهار سال، بازی شوتر آنلاین رایگان Destiny 2 همچنان از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است. بازیکنان در این بازی در نقش نگهبانان (Guardians) حضور پیدا می‌کنند تا با مهارت‌های منحصر به فرد خود علیه تاریکی به مبارزه بپردازند. استودیو Bungie هر ساله به‌روزرسانی و بسته‌های الحاقی متنوعی را برای بازی Destiny 2 عرضه می‌کند. گفتنی است آن‌ها می‌توانند هم‌اکنون بسته‌الحاقی Lightfall را به این بازی اضافه کنند.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ بازی Astro's Playroom

 

بی‌شک اکثر کاربران در زمان خرید کنسول «پلی استیشن 5»، عنوان پلتفرمر Astro’s Playroom را تجربه می‌کنند. این بازی به عنوان دمو رایگان کنسول مذکور از همان ابتدا روی پلتفرم «سونی» نصب شده است. Astro’s Playroom به خوبی قدرت کنترلر DualSense را به نمایش می‌گذارد و برای مدت کوتاهی کاربران را سرگرم می‌کند.

بازی های رایگان پلی استیشن 5

 

Warframe یک شوتر سوم‌شخص آنلاین رایگان است که توسط استودیو Digital Extremes ساخته شده است. این استودیو در این مدت ده‌ساله به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی فراوانی را برای بهبود ضعف‌های گیم پلی این بازی منتشر کرده است. خوشبختانه نسخه کنونی Warframe تفاوت آشکاری با نسخه اورجینال خود دارد. Warframe ارزش تجربه کردن توسط کاربران را دارد.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ بازی Warzone 2

9. Call of Duty Warzone 2.0

شرکت Activision با انتشار عنوان چندنفره رایگان Warzone، امکان دسترسی کاربران را به بخش چندنفره سری «ندای وظیفه» (Call of Duty) گسترش داد. اکنون این شرکت در هر فصل، ماموریت‌ها، نقشه‌ها، اسلحه‌ها، اپراتورها و حالت‌های مختلفی را برای کاربران Warzone منتشر می‌کند. گفتنی است فصل سوم بازی‌های Warzone و MWII هفته گذشته عرضه شده است.

بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ بازی Fall Guys

 

Fall Guys یکی از بازی‌های پرطرفدار سال 2020 به شمار می‌آید. اکثر کاربران در زمان پاندمی کرونا شیفته گیم‌پلی جالب، سبک هنری خوش‌رنگ آن، طراحی مراحل مبتکرانه و جریان مداوم سبک آن شده‌ بودند. نسخه Ultimate Knockout با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، میزان هیجان گیم‌پلی این بازی بی‌نظیر را برای بازیکنان افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما