احتمال عرضه نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us برای کنسول PS4

اقتصاد ۱۰۰ -آگهی شغلی تازه منتشر شده نشان می‌دهد نسخه مولتی‌پلیر بازی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) برای کنسول «پلی استیشن 4» (PS4) عرضه می‎‌شود.

احتمال عرضه نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us برای کنسول PS4

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) در نظر دارد نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us را به صورت همزمان برای دو کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) منتشر کند. اخیراً استودیو Naughty Dog یک فهرست آگهی شغلی تازه منتشر کرده است.

با توجه به فهرست منتشر شده، یکی از مسئولیت‌های اصلی تضمین کیفیت و پشتیبانی از توسعه عناوین مولتی‌پلیر است. نکته پنهانی و جالب در آگهی شغلی استودیو «ناتی داگ»، اشاره به نیازمند بودن به دانش کاری با سیستم‌های PS4 و PS5 است. بسیاری از کاربران معتقد هستند این نکته اشاره‌ای به میان‌نسلی بودن نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us دارد.

نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us برای PS4

استودیو Naughty Dog اطلاعات دقیقی از جزئیات گیم پلی نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us منتشر نکرده است. اما «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) اعلام می‌کند این بازی جاه‌طلبانه‌ترین پروژه این استودیو محسوب می‌شود. «دراکمن» درباره نسخه مولتی‌پلیر بازی TLOU می‌گوید:

استودیو ما مدت زیادی روی پروژه چندنفره The Last of Us کار می‌کند. ساخت این پروژه پس از عرضه بازی TLOU Part II آغاز شد. نسخه مولتی‌پلیر The Last of Us جهان بازی را گسترش می‌دهد، عمل داستان‌گویی را ادامه می‌دهد و تمام این اتفاقات در محیط چندنفره رخ می‌دهد. من نمی‌توانم اطلاعات زیادی از این بازی به شما بگویم اما این جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو محسوب می‌شود.

«نیل دراکمن» قبلاً اشاره کرده بود نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us از حالت کوآپ (Co-Op) پشتیبانی می‌کند؛ این بدین معنی است که بازیکن می‌تواند به همراه دوست خود وارد جهان آخرالزمانی بازی شود. «دراکمن» در آخرین مصاحبه خود با خبرگزاری BuzzFeed درباره این پروژه گفت:

ما کاملاً اعلام کرده‌ایم نسخه بعدی سری The Last of Us به صورت چندنفره خواهد بود. بازیکنان می‌توانند به همراه دوست خود وارد دنیای TLOU شوند و تنش و وحشیگری را تجربه کنند. دنیای چندنفره The Last of Us متفاوت از نسخه‌های پیشین است و داستان جدیدی در آن روایت می‌شود. بازیکنان با شخصیت‌های جدیدی در این بازی روبرو می‌شوند که قبلا آن‌ها را ملاقات نکرده‌اند. این پروژه قرار است فصل دیگری در جهان The Last of Us باشد.

چند ماه پیش، استودیو Naughty Dog تصویر هنری از نسخه مولتی‌پلیر بازی  منتشر کرد که به نظر می‌رسد یکی از مراحل بازی را نشان می‌دهد. استودیو سازنده هنوز تاریخ عرضه نسخه مولتی‌پلیر بازی The Last of Us را اعلام نکرده است. تاکنون به نظر می‌رسد این پروژه به صورت میان‌نسلی برای پلتفرم‌های انحصاری «سونی» (Sony) عرضه می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما