افشای جزئیاتی از بازی کنسل‌شده Dead Rising 5

اقتصاد ۱۰۰ -به‌تازگی ویدیویی از بازی کنسل‌شده «خیزش مردگان 5» (Dead Rising 5) در فضای مجازی منتشر شده است و این ویدیو اطلاعاتی مختصر از پروژه نیمه‌تمام استودیو «کپکام ونکوور» (Capcom Vancouver) ارائه می‌دهد.

افشای جزئیاتی از بازی کنسل‌شده Dead Rising 5

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای زامبی‌محور در اواخر دهه 2000 و اوایل دهه 2010 به شمار می‌آید. این مجموعه با الهام از رمان مصور «طلوع مردگان» (Dawn of the Dead)، داستان یک سری از آدم‌ها را روایت می‌کند که در یک فروشگاه بزرگ باید در برابر هزاران زامبی جان سالم به در ببرند. نسخه اول بازی Dead Rising به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 در سال 2006 منتشر شد. اما نسخه دوم آن در سال 2010 برای سایر پلتفرم‌های اصلی نسل هفتمی (PS3 و PC) عرضه شد. با انتشار هر نسخه جدید از این سری، بازیکنان با دنیایی گسترده‌تر و با دشمنان و زامبی‌های متوع‌تری روبرو می‌شدند.

متاسفانه، فرانچایز Dead Rising به دلایل مختلفی در صنعت گیمینگ پایدار نماند. یکی از دلایل خاموش شدن این فرانچایز، تعطیلی استودیو Capcom Vancouver در سال 2017 بود. اکنون برخی از رسانه‌های گیمینگ، جزئیاتی از بازی کنسل‌شده Dead Rising 5 را لو داده‌اند. این اطلاعات نشان می‌دهد که استودیو Capcom Vancouver پس از اتمام توسعه Dead Rising 4، مشغول ساخت نسخه پنجم سری مذکور بوده است.

ویدیویی از گیم پلی بازی کنسل‌شده Dead Rising 5 منتشر شده که نشان می‌دهد کاراکتر «چاک گرین» (کاراکتر قابل‌بازی Dead Rising 2) به این مجموعه بازگشته است. اینطور که به نظر می‌رسد، داستان بازی Dead Rising 5 به وقایع پیش از قسمت دوم تاکید داشته است. ما در این ویدیو، شاهد حضور کاراکترها و زامبی‌ها در مناطق جنگلی هستیم. به نظر می‌رسد استودیو سازنده قصد نمایش جهانی بیرون از کشور آمریکا در بازی Dead Rising 5 داشته است.

در این ویدیو، بازیکنان به جای گشتن تمامی سطل آشغال‌ها برای جمع‌آوری مهمات و موارد مورد نیاز، جعبه‌های ویژه‌ای را غارت می‌کنند. این قابلیت می‌تواند فرصت حمله آن‌ها به نیروگاه‌های دشمن را بیشتر کند. در پایان ویدیو، بازیکنان با یک باس فایت نهایی روبرو می‌شوند.

بازی کنسل‌شده Dead Rising 5

شرکت Capcom هنوز واکنشی پیرامون فاش شدن جزئیاتی از نسخه اولیه بازی کنسل‌شده Dead Rising 5 نشان نداده است. بازگشت فرانچایز Dead Rising توسط «کپکام» می‌تواند یک راز باشد. البته ممکن است این شرکت برنامه‌ای برای ساخت ریمیک یا ریبوتی از این مجموعه در آینده در نظر گیرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما