آخرین خبر از شهرام عبدلی در بیمارستان قائم مشهد / برای او دعا کنید !

شهرام عبدلی در حین تصویر برداری دچار خونریزی مغزی شد.

آخرین خبر از شهرام عبدلی در بیمارستان قائم مشهد / برای او دعا کنید !

شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

شهرام عبدلی متولد 29 اردیبهشت 1355 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی الان در بیمارستانی در مشهد بستری است.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی در آی.سی.یو بیمارستان قائم مشهد بستری است

تهیه کننده سریال آسوده باش درباره وضعیت شهرام عبدلی گفت:

حدود 20 روز است که فیلمبرداری سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار با موضوع حضرت رضا علیه‌السلام در مشهد آغاز شده که 37  بازیگر از جمله شهرام عبدلی، فاطمه گودرزی، طاهر معصومی و ...  در آن ایفای نقش می‌کنند.

شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بوده است، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.

بر اساس گفته ها، ایشان پیش از این نیز سابقه بیماری داشته است، با این حال اکنون پزشکان در حال درمان وی هستند و شرایط وی رو به بهبودی است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما