با چه عقلی یک پنجم پایه حقوق هر ایرانی هزینه خرید بلیت ورزشگاه آزادی شد؟

اقتصاد 100- قیمت بالا و نامتعارف بلیت بازی استقلال و ملوان سر و صداهای زیادی به پا کرد و عده‌‌ای از هواداران مجبور شدند بابت تماشای بازی در فاجعه‌ای به نام ورزشگاه آزادی، مبالغ غیر منطقی بپردازند.

با چه عقلی یک پنجم پایه حقوق هر ایرانی هزینه خرید بلیت ورزشگاه آزادی شد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این سوال در ذهن غالب مردم نقش بسته که چرا در شرایطی که حداقل حقوق یک فرد حدود ۵ میلیون تومان است باید یک میلیون تومان یعنی یک پنجم حقوقش را بابت خرید بلیت تماشای بازی در ورزشگاه آزادی پرداخت کند؟ حتما پاسخ‌تان مثل باقی پاسخ‌ها این است که ما پایین‌ترین نرخ بلیت تماشای بازی فوتبال را در دنیا داریم! احتمالا اطلاع دارید که شاخص‌های کلان اقتصادی کشورمان در چه وضعیتی قرار دارد؟

باعث تاسف است که پایه حقوق یک ایرانی معادل قیمت بلیت یک بازی در ورزشگاه‌های خارجی است. وقت آن نرسیده که مدیران ورزشی و اقتصادی ما به جای بی‌عرضه خطاب کردن هم به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در فضای ورزشی کشور باشند تا دیگر مردم را ناچار به پرداخت بلیت یک میلیون تومانی ورزشگاه از رده خارج آزادی نکنند؟ حتما باز هم پاسخ‌تان این است که بلیت‌فروشی بخش اصلی درآمد روز مسابقه است و درآمد روز مسابقه هم یک منبع پایدار درآمدی است! بله درست است اما نه برای ورزشگاه فرسوده‌ی آزادی که از سکوهایش آب چکه می‌کند! 
بیایید پشت درهای بسته به کارهای بدتان فکر کنید و اگر مقایسه می‌کنید، حداقل منصفانه قیاس کنید!
انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما