دلیل کاهش قیمت طلا در ایران

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت با توجه به نیمه تعطیل بودن بازار در برخی از شهرها (تهران،اصفهان ،تبریز ،یزد،مشهد)به علت سامانه جامع تجارت نسبت به ثبت سرمایه و ثبت آنی معاملات در این سامانه همکاران واکنش نشان دادند و بازار نیمه تعطیل می باشد.

دلیل کاهش قیمت طلا در ایران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفت: قیمت اونس جهانی در معاملات امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی 2302 دلار ثابت ماند اما در ایران علیرغم افزایش 13 دلاری اونس جهانی در روز چهارشنبه قیمت طلا و سکه به دلیل نوسان نرخ ارز و کاهش تقاضا روند کاهشی به خود گرفت.

وی خاطر نشان ساخت با توجه به نیمه تعطیل بودن بازار در برخی از شهرها (تهران،اصفهان ،تبریز ،یزد،مشهد)به علت سامانه جامع تجارت نسبت به ثبت سرمایه و ثبت آنی معاملات در این سامانه همکاران واکنش نشان دادند و بازار نیمه تعطیل می باشد.

بذرافشان گفت:باید دید روند اونس جهانی و نرخ ارز در معاملات فردا به کدام سو می رود زیر با نوسان هر کدام از این عوامل قیمت طلا و سکه نیز نوسان خواهد یافت.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 600 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 300 هزار تومان کاهش ،قیمت نیم سکه با 400 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 300 هزار تومان کاهش،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز با 100 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 74 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه در این لحظه داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما