هشداری که اشک همه را در می آورد / خالی شدن انبارهای کشور از کالایی پر مصرف !

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان هشدار داد به رغم خالی شدن انبارهای پیاز کشور و نوسانات قیمت ، صادرات پیاز به پاکستان همچنان در حال انجام است.

هشداری که اشک همه را در می آورد / خالی شدن انبارهای کشور از کالایی پر مصرف !

به گزارش اقتصاد 100 از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر یاوری عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: علی رغم هشدارهای مکرر مبنی بر خالی شدن انبارها، صادرات پیاز به پاکستان همچنان در حال انجام است.

به گفته او، در سنوات گذشته که واردات آزاد بود، در صورت کسری تامین در داخل اقدام به واردات پیاز از پاکستان می‌کردیم، اما به دلیل وقوع سیل در پاکستان، امکان تامین حتی برای نیاز خودشان هم نیست.

یاوری ادامه داد: هم اکنون پاکستانی ها در حال خالی کردن تمامی انبارهای کشور هستند، کمااینکه انبارهای بناب، بجنورد، شاهرود و کرمانشاه خالی شدند. تنها در انبارهای زنجان، اصفهان پیاز کهنه و جیرفت و هرمزگان پیاز نو موجود است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان قیمت کنونی هرکیلو پیاز زرد و شیری در میدان مرکزی را ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان و پیاز قرمز ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در خرده فروشی ها هرکیلو پیاز ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان عرضه می شود که این امر‌منطقی نیست چرا که ۴ قلم کالا همچون پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و خیار قوت اصلی مردم است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    مدیریت ناکارآمد

  • کارشناس سیاسی ارسالی در

    از قدیم گفتن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. درآستانه ورود به فصل زمستان کشور نیاز به پیاز دارد و مصرف داخلی اجازه صادرات نمیدهد؟ باکدام عقل پیاز ملت را به پاکستان سرازیر کردید؟ حالا باید مردم پیاز را با قیمت بسیار بالا بخرند؟؟؟

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما