استاندار بوشهر:

افتتاح میلیاردها دلار طرح‌های صنعت نفت در بوشهر نشانه شکست جنگ اقتصادی دشمن است

اقتصاد 100- استاندار بوشهر گفت: افتتاح میلیاردها دلار طرح نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر نشان دهنده شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

افتتاح میلیاردها دلار طرح‌های صنعت نفت در بوشهر نشانه شکست جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی، احمد محمدی‌زاده امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفندماه) در آیین بهره‌برداری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح پتروشیمی با حضور رئیس‌جمهوری اظهار کرد: افتخار دارم که امروز به نمایندگی از علمای بوشهر و مردم این استان در حضور رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت و همچنین وزیر نفت قرار دارم.

وی خطاب به رئیس‌جمهوری افزود: از اینکه بعد از کمتر از ۱۷ ماه مجددا استان بوشهر را برای سفر استانی انتخاب کردید بسیار سپاسگزارم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: افتتاح میلیاردها دلار طرح نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر نشان دهنده شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه در دوره جدید همکاری‌های خوب و سازنده‌ای میان استانداری بوشهر و وزارت نفت برقرار شده است که نمونه آن بکارگیری حداقل ۵۰ درصد نیروی انسانی بومی برای مشاغل نفت و گاز است که از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش شانا، رئیس‌جمهوری صبح امروز در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر و احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر از طریق فرودگاه خلیج فارس عسلویه به‌منظور سفری دو روزه و برای بهره‌برداری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح توسعه‌ای صنعت نفت وارد استان بوشهر شد.

افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خور موج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان بوشهر و شرکت در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه رئیسی به استان بوشهر است.

وزیر نفت، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، احمد وحیدی وزیر کشور، پرویز فتاح، رئیس بنیاد شهید، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما