۲۵ درصد از منابع تأمین قیر رایگان جذب شده است

اقتصاد 100-نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه ها تخصیص داده شد.

۲۵ درصد از منابع تأمین قیر رایگان جذب شده است

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، علی نیکزاد ثمرین در پایان نشست بررسی عملکرد بند(ز) قانون بودجه 1400 و 1401 که با حضور وزیر نفت و دیگر دستگاه های اجرایی کشور در هیات رئیسه مجلس برگزار شده بود، اظهار کرد: جلسه ی امروز  با حضور وزیر نفت و معاونین ایشان برگزار شد که در این نشست عملکرد دولت در اجرای بند(ز) قانون بودجه 1400 و 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در قانون بودجه سال 1400 اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم برای انجام آسفالت به وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان شهرداری ها و دهیاری، بسیج سازندگی، نوسازی مدارس و منابع طبیعی اختصاص یافت که از این 15 هزار میلیارد تومان بالغ بر 10 هزار 500 میلیارد تومان در مرحله نخست جذب شد و تاکنون نیز 13 هزار و 500 میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در قانون بودجه سال 1401 نیز اعتباری بالغ بر 19 هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود 4هزار و 500 میلیارد تومان به دستگاه ها تخصیص داده شد و در حقیقت حول و حوش 25 درصد منابع جذب شده است لذا در این جلسه تصویب شد هر دستگاه اجرایی که 90 درصد حواله قیر را عملیاتی کنند مجددا به این دستگاه ها حواله تخصیص پیدا کند و این یک فرصت ارزشمندی است تا آسفالت مدارس، طرح های هادی روستایی و ... انجام شود.

نیکزاد ثمرین عنوان کرد: با مساعدتی که وزارت نفت داشته است امروز تعیین تکلیف شد تا دستگاه های مختلف در اسرع وقت جذب حواله قیرها را داشته باشند./

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما