افزایش باورنکردنی آگهی‌های فروش مو/ موی بلند 30 میلیون تومان شد

این روزها آگهی‌های فروش مو در فضای مجازی با رشد قارچ‌گونه و عجیبی روبروست.

افزایش باورنکردنی آگهی‌های فروش مو/ موی بلند 30 میلیون تومان شد

 به گزارش اقتصاد 100، در حالی صفحات متعددی در فضای مجازی و شبکه فیلتر شده اینستاگرام برای خرید مود درج شده است که بررسی آرایشگاه‌ها نشان می‌دهد موی بلند زنان خریداران فراوانی پیدا کرده است .

 یک آرایشگاه در مرکز شهر، که بردیوار خود آگهی خرید مو را درج کرده بود، در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه قیمت خرید مو چقدر است؟ گفت: قیمت‌گذاری بر اساس قد مو از یک سو و همچنین داشتن یا نداشتن رنگ تعیین می‌شود.

به گفته وی موهای فاقد رنگ و طبیعی گران‌تر از موهایی است که رنگ دارد .

 او با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده برای مو با قد بالاتر از شصت و پنج سانت حتی در مواردی سی تا چهل میلیون تومان نیز تعیین می‌شود، گفت: این موها اغلب برای درست کردن پوستیژ و یا حتی برای صادرات خریداری می‌شوند .

 وی با تاکید بر اینکه موهای کوتاه نیز از قیمت سه میلیون تومان فروخته می‌شود، گفت: موی طبیعی خریداران زیادی دارد و کلاه‌گیس‌هایی با موی طبیعی قیمتی بسیار بالاتر از سی میلیون تومان دارند.

 در عین حال خبرنگار اقتصاد 100 در تماس با یک خریدار مو در فضای مجازی از قیمت مو سئوال پرسید. وی درباره قیمت اعلامی گفت: موی بدون رنگ مو قیمتی در حدود پانزده تا سی میلیون تومان ، بسته به قد دارد.

 به گفته وی موی فر قیمتی بیش از موی صاف داراست. او اعلام کرد که در صورت تمایل کوتاهی مود به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 وی در جواب این سئوال که ایا امکان مراجعه برای فروش مو در زمان کوتاهی وجود دارد یا خیر ، با استناد به اینکه شمار مراجعان فروش مو در ماه‌های اخیر افزایش تصاعدی را تجربه کرده است، گفت: در این راستا باید حتما برای یک هفته اتی برای فروش مو و کوتاهی تعیین وقت شود.

یک آرایشگر در منطقه شمال شهر تهران نیز با تایید افزایش شمار شتریان گفت: قبلا کسی در هنگام کوتاهی مو سراغ موهایش را نمی‌گرفت اما امروزه کمتر کسی موی خود را در آرایشگاه جا می‌گذارد و اغلب افراد موهای کوتاه شده را برای فروش با خود می‌برند یا به خود ارایشگر می‌فروشند .

 وی قیمت مو را از پنج میلیون تومان به بالا اعلام کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما