نشانه های خروج از بازار خرسی/ بیت کوین آماده جهش شد

سوال مهم این است که آیا افزایش حجم در نوامبر می تواند لحظه ای باشد که روند را به سمت صعودی تغییر و بیت کوین را از این چرخه نزولی دو ساله خارج کند؟

نشانه های خروج از بازار خرسی/ بیت کوین آماده جهش شد

به گزارش اقتصاد 100، تحلیل ها نشان می دهد که گویا قرار است پس از یک دوره پر هرج و مرج و پر نوسان برای بازار رمزارزها، بازار از وضعیت خرسی خارج شده و نمودار قیمت ها صعودی شود.

این امر به این جهت از سوی کارشناسان مورد تایید قرار گرفته که اخیراً بیت کوین علیرغم نوسانات بازار، افزایش گسترده و چشم گیری در حجم معاملات هفتگی ثبت کرده است. بر اساس تحلیل کارشناسان شرکت تحلیل رمزنگاری TradingShot  اعلام کرده که  بیت کوین "قوی ترین حجم هفتگی در بیش از یک سال گذشته را به ثبت رساند که ناشی از سقوط صرافی FTX   بود."

همانطور که تحلیلگران توضیح دادند، چنین افزایش چشمگیری در حجم "با تغییر روند در بیت کوین مرتبط است." علاوه بر این، آنها تصریح کردند که این بدان معنی است که قیمت می تواند به طور قابل توجهی در هر جهت حرکت کند. در واقع اخیراً ما شاهد یک افزایش حجم معاملات در 10 روز قبل بودیم. بنابراین مطابق بررسی نمودارها، می توان گفت افزایش حجم معاملات در چنین دوره ای، از لحاظ تاریخی اقدامی مهم بوده و می تواند به سمت بالا یا پایین رفتن قیمت ها حرکت کند.

در همین رابطه لازم به ذکر است است از لحاظ تشکیل چرخه گاوی، الگوی مشابهی برای بیت کوین در بازه زمانی 11 ژانویه تا 17 می سال گذشته میلادی وجود داشت. شکل گیری بازار خرسی نیز با افزایش حجم معاملات در 19 نوامبر ایجاد شد. در واقع شواهد نشان می دهد شکل گیری چرخه یا بازار گاوی معمولاً با رشد حجم معاملات همراه بوده است.  به گفته ناظران الگوی آخر شکل گرفته بیشترین شباهت را به بازه زمانی 13 ژوئن تا 7 نوامبر امسال دارد.

حال سوال مهم این است که آیا افزایش حجم در نوامبر  می تواند لحظه ای باشد که روند را به سمت صعودی تغییر و بیت کوین را از این چرخه نزولی دو ساله خارج کند یا در بهترین حالت، مانند 13 ژوئن 2022 و فوریه، صرفاً یک بازگشت کوتاه مدت است؟

با در نظر گرفتن الگوها و نمودارهایی که در حال شکل گیری است آینده صعودی قیمت ها بیشتر محتمل به نظر می رسد. قیمت بیت کوین در عصر چهارشنبه در کانال 16600 دلار معامله شد. در این رابطه

مایکل ون دی پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال چنین وضعیتی را به تقویت بیشتر بیت کوین تعبیر کرده و می گوید:  به طور خاص، بیت کوین با قیمت 16,536 دلار در حال تغییر است که نشان دهنده افزایش 5.20 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته است، اگرچه طبق داده های بازیابی شده در تاریخ، همچنان 1.08 درصد کاهش در طول هفته و 14.86 درصد زیان در ماه نوامبر را ثبت کرده  است.

انتهای پیام/

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما