بحران جدید در بازار رمزارزها/ نیمی از دارندگان بیت کوین در زیان هستند

بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock، در حدود 51 درصد یا 24.56 میلیون آدرس از کل 47.85 نشانی بیت کوین اکنون زیر قیمت خرید سرمایه گذاری های خود هستند.

بحران جدید در بازار رمزارزها/ نیمی از دارندگان بیت کوین در زیان هستند

به گزارش خبرنگار سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100-  گویا بحران در بازار رمزارزها تمامی ندارد؛ چرا که امروز در حالی که بازار زیر تبعات ناشی از ورشکستگی صرافی FTX به سر می برد، برآوردها نشان می دهد اکثر آدرس های دارای بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در حال ضرر کردن هستند. ضرری که از زمان همه گیری کرونا در ماه مارس سال 2020 نیز بیشتر است.

بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock، در حدود 51 درصد یا 24.56 میلیون آدرس از کل 47.85 نشانی بیت کوین اکنون زیر قیمت خرید سرمایه گذاری های خود هستند. در این میان 45 درصد نیز هر چند دارایی ها وجود دارد، اما شامل سودهای محقق نشده بود و بقیه آدرس ها نیز در در نقطه سر به سر قرار دارند. در واقع آدرس های بدون پول، آنهایی هستند که بیت کوین را با قیمتی بالاتر از نرخ 16067 خریداری کرده اند.

به گزارش کوین دسک، لوکاس اوتومورو از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlockدر این خصوص می گوید: حرکت نزولی بازار بیش از حد انتظار به نظر می رسد. زیرا بازارهای نزولی قبلی در حالی پایان می یافت که اکثر آدرس ها خارج از پول بودند.

گفتنی است میزان آدرس های خارج از پول در ژانویه 2019 به 55 درصد رسید، در حالی که قیمت بیت کوین در آن زمان 3200 دلار بوده و سه ماه بعد روند صعودی خود را آغاز کرد. در این میان چنین آدرس هایی در بازار نزولی سال 2015 نیز 62 درصد بوده است. در این رابطه داده های گذشته تضمینی برای پیش بینی دقیق روند آینده نیست و ممکن است موضوع ورشکستگی FTX، تبعات بیشتری را برای بازار به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما