صحبت های جنجالی گرگ وال‌استریت درباره کلاهبرداری FTX/ فقط روی این دو رمزارز تمرکز کنید

پیامدهای ورشکستگی و سقوط FTX منجر به کاهش قیمت گسترده رمرارزها و زیان‌دهی قابل توجه بسیاری از سرمایه گذاران شده است. در همین راستاست که گرگ وال استریت چندین پیشنهاد را برای زنده ماندن در چنین بازاری مطرح کرده است.

صحبت های جنجالی گرگ وال‌استریت درباره کلاهبرداری FTX/ فقط روی این دو رمزارز تمرکز کنید

به گزارش خبرنگار سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- جردن بلفورت کارگزار سابق سهام، که معمولاً به عنوان "گرگ وال استریت" شناخته می شود، نظر خود را در مورد سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX و نقشی که بنیانگذار آن سام بنکمن-فرید ایفا کرده به اشتراک گذاشته است

به گفته بلفورت، پس از مشاهده رفتار مدیر عامل سابق FTX، او معتقد است که سقوط احتمالا از پیش برنامه ریزی شده بوده است. در همان زمان، بلفورت Bankman-Fried را به عنوان یک جامعه شناس نامید، زیرا او با اتهامات سوء استفاده از وجوه مشتریان مواجه است و در عین حال هشدار داد که مدل تجاری FTX ممکن است یک طرح پمپاژ و تخلیه بوده باشد.

گرگ وال‌استریت تصریح کرده است:  آن مرد یک جامعه‌شناس است. منظورم این است که او دیوانه است. در واقع تحلیل محتوای صحبت های بانکمن- فرید نشان‌دهنده یک سیگنال مهم در بازار رمزارزها بوده؛ اینکه فارغ از هر اتفاقی که صورت بگیرد، در پایان کسی برنده است که بیشترین پول را داشته باشد. پس منظور من این است که همه چیز یک طرح از پیش طراحی شده بوده است.

نکته جالب توجه این است که بلفورت مدل کسب و کار FTXرا خانه فرات (خانه ناامیدی) نامیده و این سوال مهم را مطرح کرده که چرا مشتریان این صرافی هیچ علامت هشداری را دریافت یا مشاهده نکرده اند؟ گرگ وال استریت تصریح کرده است: این بیشتر یک خانه ناامیدکننده است تا یک تجارت واقعی. با این حال، من فکر می‌کنم نکته نگران‌کننده‌تر این واقعیت است که همه این صندوق‌های سرمایه‌گذاری چیزی را که به وضوح آشکار است انتخاب نکرده‌اند؟ می دانید، همه این شرکت های بزرگ با این علائم هشدار دهنده آشکار سرمایه گذاری می کنند. در همین رابطه بلفورت تمام تصمیمات بانکمن-فرید را می توان معادل جنون دانسته است.

 گفتنی است پیامدهای ورشکستگی و سقوط FTX منجر به کاهش قیمت گسترده رمرارزها و زیان‌دهی قابل توجه بسیاری از سرمایه گذاران شده است. در همین راستاست که گرگ وال استریت چندین پیشنهاد را برای زنده ماندن در چنین بازاری مطرح کرده است.

بلفورت توصیه می کند که یک افق سه تا چهار ساله برای دارایی هایی مانند بیت کوین (BTC) داشته باشید. فقط در بیت کوین و اتریوم (ETH) سرمایه گذاری کنید و در هراس و فروش، بازی نکنید. جالب اینجاست که رکود بازار سرمایه گذاران را از جنبه های مختلف تحت تاثیر قرار داده است. به عنوان مثال، پس از سقوط FTX، صاحبان توکن بومی صرافی، FTT، به عنوان بیشترین استرس ظاهر شدند. در جاهای دیگر، دارندگان دوج کوین در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال با کمترین استرس قرار دارند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما