هزینه 26 میلیارد دلاری آمریکایی‌ها به مناسبت ولنتاین!

اقتصاد100- می‌گویند «عشق هیچ هزینه‌ای ندارد» اما گویا آمریکایی‌ها آماده‌اند پول زیادی خرج کنند تا در روز ولنتاین عشق و علاقه خود را به عزیزانشان ثابت کنند.

هزینه 26 میلیارد دلاری آمریکایی‌ها به مناسبت ولنتاین!

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد۱۰۰ به نقل از شبکه سی.ان.بی.سی، فدراسیون ملی خرده‌فروشی‌های آمریکا برآورده کرده است مردم این کشور احتمالا امسال به مناسبت ولنتاین 25.9 خرج می‌کنند. سال گذشته این رقم حدود 23.9 میلیارد دلار بود.

بعضی از آمریکایی‌ها قصد بزرگداشت ولنتاین را ندارند اما عاشقان قرار است در این روز پول خود را صرف خرید شکلات و خرس عروسکی و شام رمانتیک و ده‌ها چیز دیگر کنند.

با این حال، «پاتی احسایی» کارشناس مالی می‌گوید: اگر قصد خرید کردن دارید بخاطر عشق خودتان را زیر قرض نبرید.

اگر این احتمال را در نظر بگیریم که پول می‌تواند عشق را بخرد شاید بتوان گفت نسل هزاره (آنهایی که 35 تا 44 سال دارند) در این زمینه موفق‌تر هستند زیرا ولخرج‌تر هستند؛ بطوریکه هر یک از آنها بطور میانگین 336 دلار برای روز ولنتاین خرج می کنند.

افراد 25 تا 34 ساله در رده دوم ولخرج‌های ولنتاین قرار می‌گیرند. آنها بطور میانگین 238 دلار خرج می‌کنند. عاشقان در روز ولنتاین یک هدیه یا چند هدیه می‌خرند که سهم هر یک از آنها از سبد خریدهای روز عشاق به این شرح است: آبنبات 57 درصد، کارت تبریک 40 درصد، گل 37، بیرون رفتن (شام، سینما، تئاتر و ...) 32، جواهرات 21، کارت هدیه 20 و لباس 19 درصد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما