نقش پلاگین‌ها و افزونه‌ها در بهبود خدمات پستی

پلاگین و افزونه اصطلاحاتی هستند که در ارتباط با نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند اما یکسری تفاوت های جزیی بین آن‌ها وجود دارد که در ادامه به بررسی و بازتاب آن‌ها در خدمات پستی می‌پردازیم.

نقش پلاگین‌ها و افزونه‌ها در بهبود خدمات پستی

پلاگین و افزونه

پلاگین‌ها و افزونه‌ها ابزارهای مهمی هستند که برای گسترش قابلیت‌های نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شوند. پلاگین‌ها به طور مستقیم در نرم‌افزار میزبان نصب می‌شوند و ویژگی‌های جدید اضافه کرده یا عملکرد را بهبود می‌بخشند، در حالی که افزونه مفهومی کلی‌تر است که هر گونه نرم‌افزاری را که به نرم‌افزار میزبان اضافه شود، شامل می‌شود.

پلاگین

این ابزارها با بهبود عملکرد و افزایش امکانات نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها، به کاربران امکان انتخاب ویژگی‌های دلخواه و بهینه‌سازی تجربه را می‌دهند.

بیشتر...

تاثیر پلاگین‌ها و افزونه‌ها در خدمات پستی

شرکتهای پستی مانند پستکس و شرکت‌های حمل‌ونقل و لجستیک، اغلب از پلاگین‌ها و افزونه‌ها، به منظور ساده‌سازی و ارتقا بهره‌وری عملیات خود استفاده می‌کنند. این ابزارها می‌توانند در طیف وسیعی از عملیات تاثیر مثبتی بگذارند، از جمله:

پلاگین

محاسبه نرخ خدمات پستی شامل پیش پرداخت، پرداخت در محل یا سی‌او‌دی COD و پسکرایه: پلاگین‌ها و افزونه‌ها می‌توانند به‌طور خودکار کرایه حمل‌ونقل را برای مرسولات پستی از جمله پست درون شهری، پست برون شهری، پست بین شهری و خدمات مختلف حمل و نقل و لجستیک، بر اساس عواملی مانند وزن بسته، ابعاد و مقصد را محاسبه کنند.

رهگیری مرسولات پستی در فرآیند حمل و نقل

رهگیری

پلاگین‌ها و افزونه‌ها می‌توانند اطلاعات رهگیری مرسولات پستی را در فرآیند حمل‌ و نقل ارایه دهند، این قابلیت به مشاغل اجازه می‌دهد تا از وضعیت تحویل حمل و نقل بسته ها، موقعیت فعلی بسته و زمان تحویل مرسوله اگاه شوند.

بیشتر...

یکپارچه‌سازی با نرم‌افزار حسابداری

پلاگین‌ها و افزونه‌ها می‌توانند با نرم‌افزارهای حسابداری مورد استفاده در شرکت های پستی، یکپارچه شوند. این قابلیت می‌تواند زمان عملیات ثبت اطلاعات حسابداری را کاهش دهد، چرا که دیگر نیازی به وارد کردن دستی این داده‌ها در سیستم حسابداری نیست.

مدیریت و گزارش‌دهی داده‌ها

پلاگین‌ها و افزونه‌ها می‌توانند به اپراتورهای پستی و شرکت های لجستیک و حمل و نقل کمک کنند تا داده‌های حمل‌ و نقل را مدیریت و تجزیه ‌وتحلیل نمایند تا روندها را بصورت برخط و مستمر شناسایی و عملیات خود را بهبود بخشند.

پلاگین‌ها و افزونه‌های محبوب خدمات پستی

برخی از پلاگین‌ها و افزونه‌های محبوب برای خدمات پستی عبارتند از:

شیپ استیشن ShipStation: یک پلتفرم حمل‌و‌نقل جامع که با اپراتورهای پستی مختلفی از جمله شرکت لجستیکی پست اکسپرس ایالات متحده، یو‌اس‌پی‌اس USPS، شرکت آمریکایی یو‌پی‌اس UPS در زمینه حمل و نقل،  شرکت فد اکس FedEx و شرکت خدمات لجستیک دی اچ ال DHL یکپارچه می‌شود.

پلاگین ها

ای پی آی API پستکس: یک افزونه پستی که امکان ثبت سفارش پستی و دریافت بارکدپستی را فراهم می‌کند. این افزونه توانایی تشخیص شرکت پستی، سرویس، زمان تحویل و قیمت مرسوله را دارد.

شیپیتو پلاس Shipito plus: این یکی دیگر از سرویس‌های پستکس است که بهینه‌ترین مسیر را برای جمع‌آوری و ارسال مرسولات به مشتریان فراهم می‌کند و از محاسبات هوشمند مسیریابی با استفاده از هوش مصنوعی بهره می‌برد.

شیپیتو

بیشتر...

امنیتو پستکس: در سرویس امنیتو، در زمان فروش کالا، خریدار وجه کالا را تا زمان تحویل و رویت مرسوله، در حساب واسط و امانی امنیتو پستکس واریز و ذخیره می‌کند، در صورت تایید مرسوله توسط خریدار و ثبت وضعیت تحویل از سوی خریدار، مبلغ مرسوله به حساب فروشنده واریز می‌شود، در صورت عدم تایید مرسوله و دریافت وضعیت عدم تایید، وجه واریزی به حساب خریدار مسترد شده و هزینه ارسال و عودت کالا از فروشنده دریافت می‌شود.

امنیتو پستکس

بیشتر...

پلاگین‌ها و افزونه‌ها در حوزه خدمات پستی و حمل‌ و نقل نقش بسیار مهمی دارند. استفاده از این ابزارها می‌تواند به بهبود رضایت مشتری و کسب مزیت رقابتی کمک کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما