افزایش فروش با پرداخت امن امنیتو

در دنیای امروز، با توجه به مشغله‌های کاری و کمبود فرصت برای خرید حضوری و فیزیکی، تمایل مردم به خرید آسان‌تر و راحت‌تر بیشتر شده است و روز‌به‌روز در حال افزایش است. از این رو، شاهد روند رشد روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی هستیم اما یکی از چالش برانگیز‌ترین مشکلاتی که سایت‌های تجارت الکترونیک با آن مواجه هستند، حفظ اعتماد یک مشتری و ایجاد احساس امنیت و اطمینان در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی و همچنین ارسال پستی محصولات یکی از مسایلی است که همیشه در مورد خریدهای اینترنتی موجب نگرانی خریداران می‌شود.

افزایش فروش با پرداخت امن امنیتو

شرکت پستکس، ارایه‌دهنده ممتاز خدمات پستی با ایجاد یک راهکار، آن هم ارایه خدمت ویژهای به نام امنیتو به دارندگان فروشگاه اینترنتی این مشکل بزرگ و حیاتی را حل کرده است.

امنیتو چیست؟

سرویس خرید و فروش امن یکی از سرویسهای رایج در دنیا برای فروشندگان و خریداران در تمام دنیا است بدین صورت که در زمان خرید کالا از فروشگاه، توسط خریدار، وجه کالا و مبلغ خدمات ارسال در حساب خریدار، تا زمان تحویل مرسوله، بلوکه میشود و پس از تحویل و دریافت کالا توسط خریدار، وجه بلوکه شده به نفع حساب فروشنده آزاد میشود. حال آنکه اگر کالا موردپسند خریدار واقع نشود، وجه بلوکه شده آزاد میشود که مدت زمان بلوکه شدن پول دقیقا مطابق با زمان ارسال کالا است.

امنیتو

 

حال با توجه به محدودیتهای نظام بانکی ایران، راهی برای مسدود کردن مبلغ کالا در حساب خریدار(گیرنده) وجود ندارد لذا برای برداشتن این محدودیت، پستکس با ارایه راه حلی بنام «امنیتو»، مشکل عدم اعتماد خریدار و فروشنده به یکدیگر را حل کرده است بدین‌صورت که در زمان انتخاب کالا توسط خریدار، وجه کالا در حساب امانی اعلام شده تا زمان تحویل کالا از سمت فروشنده (فرستنده) باقی می‌ماند و در صورت تحویل مرسوله به خریدار، و تایید آن وجه به حساب فروشنده واریز می‌شود و در صورت عدم تایید مرسوله، وجه به خریدار عودت داده می‌شود و هزینه‌های ارسال و عودت کالا از فروشنده دریافت میشود.

امنیتو

لازم به یادآوری است این سرویس برای دارندگان تمامی فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر کشور و ارسال محصولات آنها به ۵۹ میلیون کد پستی با استفاده از انواع سرویس‌های پستی اعم از پستبار، چاپار ماهکس، یارباکس، پرشیا و شیپیتو، با قابلیت زمانبندی‌های مختلف  قابل‌عرضه است و باعث افزایش اعتماد خریدار و فروشنده می‌شود و لذت خرید اینترنتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما