همکاری جابار و پستکس برای بهبود خدمات ارسال و دریافت مرسولات

قرارداد همکاری شرکت‌ جابار و پستکس در تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۲ امضا شد.

همکاری جابار و پستکس برای بهبود خدمات ارسال و دریافت مرسولات

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، شرکت جابار و پستکس در تاریخ مذکور قرارداد همکاری امضا کردند که منجر به ارتقا خدمات ارسال و دریافت مرسولات پستی در سراسر ایران می‌شود. با امضای این قرارداد، کاربران پستکس می‌توانند از لاکرهای هوشمند جابار بهره‌مند شوند.

لاکر هوشمند

پستکس به عنوان اولین هاب پستی در ایران، خدمات آنلاین پستی را به صورت درب تا درب ارایه می‌دهد و مشتریان می‌توانند از سرویس‌های متنوع پستی، حمل و نقل شهری و حمل و نقل سنگین با توجه به معیارهای مختلفی چون قیمت، سرعت و کیفیت سرویس مطلع شوند.

سامانه هوشمند به صاحبان مشاغل و صنایع این امکان را می‌دهد که از خدمات شرکت‌های پستی معتبر از جمله شرکت پست، اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، دی‌پی‌ای DPE، تی‌پی‌جی TPG، پرشیا و سرویس‌های متنوع داخلی و خارجی بهره‌مند شوند.

شرکت جابار با ارایه لاکرهای هوشمند به عنوان گزینه‌ای نوین در زمینه فناوری برای شرکت‌های عرضه خدمات پستی، لجستیکی و فعالان تجارت الکترونیک، گام مهمی برداشته است. این لاکرها به مشتریان این شرکت‌ها راه‌حلی مدرن و آسان برای دریافت مرسولات پستی و خریدهای آنلاین ارایه می‌دهند.

لاکر

با توجه به این قرارداد، شرکت جابار تحویل مرسولات پستی را از طریق لاکرهای هوشمند خود در سراسر کشور برای کاربران پستکس انجام خواهد داد. این همکاری گامی مهم در راستای تسهیل ارایه خدمات شرکت‌های پستی و لجستیک و فعالان حوزه تجارت الکترونیک به مشتریان خود محسوب می‌شود.

شرکت جابار با توسعه همکاری خود با اعضای این صنعت، به عنوان یک تسهیل‌گر در زمینه‌های پست و لجستیک و تجارت الکترونیک شناخته می‌شود و به افزایش رضایت مشتریان این صنایع می‌پردازد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما