ریز و درشت قصر علی دایی در تهران / فراتر از لاکچری+تصاویر

اقتصاد 100 - این عکسها نشان می دهد علی دایی چقدر خانه بزرگی دارد.

ریز و درشت قصر علی دایی در تهران / فراتر از لاکچری+تصاویر

در تمام دنیا خانه‌های لوکس و افراد مشهور و سرشناس با هم تلاقی دارند و معمولا باید در لا‌به‌لای ساختمان‌های گرانقیمت به دنبال آنها بگردیم. در سال‌های اخیر ساختمان‌های لوکس زیادی در ایران ساخته شدند.

به طور مثال مجتمعی که خانه علی دایی نیز در آن است شامل ۶۵ واحد مسکونی لاکچری در ۱۵ طبقه است که محیط تمامی واحدها طوری طراحی شده که تمام واحدها از نور کناسبی برخوردار باشند. تمامی واحدها در این مجتمع از چشم انداز بسیار خوبی بهره می‌گیرند. وجود شیب طبیعی زمین هم به این مسئله کمک بسیاری کرده، به طوریکه تمام واحدها حتی طبقات اول نیز از این چشم انداز بهره می‌برند.

 سه طبقه زیرزمین و یک طبقه بر روی همکف دارد که کلیه پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات ، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات در این ۴ طبقه گرد هم قرار گرفته. تخصیص بخش قابل توجهی از مساحت زیربنای این مجموعه به امکانات رفاهی باعث افزایش آرامش و رفاه ساکنان و خاص‌تر شدن این برج جذاب شده است.

این برج خانه‌هایی با متراژ‌های متفاوتی دارد. طبقات اول تا پنجم واحد‌های ۳۵۰ تا ۴۰۰ متری را در خود جای داده که در هر کدام از طبقات چهار تیپ متفاوت پلان وجود دارد. طبقات ششم تا سیزدهم در هر طبقه دو واحد ۴۰۰ متری و دو واحد ۶۰۰ متری وجود دارد. در طبقات چهارده و پانزده هم دو واحد پنت هاوس ۹۲۶ متری در هر طبقه و در نهایت یک پمت هاوس عظیم ۱۴۰۰ متری دوبلکس قرار دارد. که خانه علی دایی در طبقات بالایی این برج قرار دارد. این خانه‌ها مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند. سیستم‌هایی که به شما امکان تنطیم دما، نور و صدا را می‌دهد.

در طبقه همکف  برای برگزاری مراسم و قرارهای ساکنین سالن اجتماعات اختصاص یافته است. این سالن برای برگزاری میهمانی‌های ساکنین برج بسیار مناسب است. استخر، سونا و جکوزی بسیار لوکس و هنچنین سالنی برای بازی بیلیارد نیز در این فضا تعبیه شده تا ساکنان از هرگونه تفریحی بهره‌مند باشند.

7

6

5

4

3

2

1

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما