کبک هایی که سرشان زیر برف است / اسب سواری مرموز و مشکوک در ورزش ایران!!

اقتصاد 100 - آنچه در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون سوارکاری جای تعجب دارد، انفعال وزارت ورزش و دستگاه های نظارتی است.

کبک هایی که سرشان زیر برف است / اسب سواری مرموز و مشکوک در ورزش ایران!!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، چندی قبل بود که گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون سوارکاری علنی شد. یک گزارش که ابعاد مختلفی از تخلف و ناراستی در یک فدراسیون را به نمایش می گذاشت. فدراسیونی که به ظاهر هیچ خبری در آن نیست و مدت هاست شکل یک حیاط خلوت را به خود گرفته که در باره این ورزش و فدراسیون حواشی و شائبه های زیادی وجود دارد.

اما یک نکته بر می گردد به شان فراموش شده نظارتی وزارت ورزش و بخش های حراستی آن. چگونه این حجم از موضوعات مالی و مدیریتی وجود داشته و صدای کسی در هم نیامده؟ مگر می شود در جریان این پرونده ها بود و هیچ اقدامی صورت نداد؟ شاید هم کسی خبری از پشت پرده فدراسیون سوارکاری نداشته که بابت این، باید فاتحه ورزش را خواند! از هر سو که به ماجرا نگاه می کنی، تاسف باید خورد!

آنچه در این پرونده بایستی بیشتر بدان توجه شود، غفلت از شان نظارتی و صیانتی است که ورزش کشور را با آسیب های مختلفی مواجه کرده. حالا نیز که کیومرث هاشمی بر مسند وزارت قرار دارد، این ماجرا را بایستی بیشتر مورد توجه قرار دهد تا مانع از تداوم این وضعیت شود. مگر می شود باور کرد همه خواب بودند و آنچه بر سوارکاری رفته را نمی دانند!

انتهای پیام/

منبع : مشرق

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما