خیانت بازیکن تیم ملی پرتغال به رونالدو: لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست

اقتصاد 100 - یک پرتغالی مصاحبه جنجالی انجام داد.

خیانت بازیکن تیم ملی پرتغال به رونالدو: لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اغلب بازیکنانی با لیونل مسی بازی کرده‌اند، بعدها از راحتی کار با اسطوره آرژانتینی سخن گفته‌اند. یک حرف مشترک همه آنها این است که توپ را به مسی بدهید و او همه کارها را انجام می‌دهد.

قبلا جوردی آلبا، مدافع سابق بارسا و فعلی اینتر میامی که همکاری‌ها و گل‌هایش با لیونل مسی معروف است و بارها سوژه رسانه‌ها شده است، درباره این موضوع گفته است: «من کاری نمی‌کنم. من فقط خود را با توپ در مقابل دروازه می‌بینم. لئو از قبل کارها را انجام داده است.»

نلسون سمدو، ‌ مدافع سابق بارسلونا نیز به تازگی در این مورد اظهار نظری مشابه داشته است. او درباره کار با لیونل مسی گفت: «بازی با مسی آسان است، فقط باید توپ را به او بدهید و بدوید و او آن را در هر کجای زمین که هستید به شما تحویل می‌دهد و طوری جلوی پای شما قرار می‌دهد که انگار با دستانش آن را پرتاب کرده است.»

سمدو در ادامه درباره هم‌بازی بودن با مسی و پشتکار او اضافه کرد: «از اینکه با او در یک تیم بودم چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم. کار کردن با او از بهترین قسمت‌های دوران بازی‌ام است. او بسیار سخت‌کوش بود و پشتکار بالایی داشت. در زدن ضربات آزاد فوق‌العاده بود. در طول دوران حضورم در بارسلونا، هرگز او را ندیدم که ضربات آزاد را تمرین کند، حتی یک بار، قسم می‌خورم که او این کار را نکرده است. دیدن قهرمانی مسی در جام جهانی خوب بود. او پس از همه کارهایی که برای فوتبال انجام داد، مستحق بردن جام جهانی و بهترین بودن در جهان را دارد.»

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما