پاسخ با لبخند رونالدو به تشویق دوباره مسی / گوشهایم سنگین است!!+تصاویر

اقتصاد 100 - در دیدار شب گذشته النصر و الشباب، باز هم هواداران رقیب لیونل مسی را تشویق کردند.

پاسخ با لبخند رونالدو به تشویق دوباره مسی / گوشهایم سنگین است!!+تصاویر

تک بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عربستان میان الشباب و النصر، شب گذشته در ورزشگاه جدید و خانگی الشباب برگزار شد که زردپوشان شهر ریاض با نتیجه پر گل پنج بر دو از سد میزبان خود گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در این مسابقه، یک بار دیگر رقبای النصر و رونالدو در جریان مسابقه دست به تشویق لیونل مسی زدند. اتفاقی که از زمان حضور کریستیانو در فوتبال عربستان بارها اتفاق افتاده و نمونه آخر آن نیز در دربی ریاض و جدال برابر الهلال بود که با بوسه های CR7 به سمت تماشاگران رقیب همراه شد.

شب گذشته نیز این اتفاق در استادیوم الشباب تکرار شد و در دقایقی از مسابقه، هواداران حریف برای تحریک رونالدو، نام فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی را به زبان آورده و لیونل مسی را تشویق کردند.

در دقیقه 36 بازی و در حالی که بازی به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان الشباب متوقف شده بود، هواداران میزبان با فریاد زدن نام مسی سعی کردند رونالدو را تحریک کنند، اما کاپیتان تیم ملی پرتغال با خنده ای کنایه آمیز، به آنها پاسخ داد.

هواداران الشباب در دقیقه 70 بازی نیز همین رفتار را تکرار کردند و ستاره پرتغالی این بار در پاسخ از آنها خواست تا صدای خود را بلند کنند.

تنها 4 دقیقه پس از تشویق و فریاد نام مسی، رونالدو گل چهارم النصر را در این مسابقه به ثمر رساند و اینگونه پاسخ خوبی به هواداران رقیب داد. این اولین گل او در جام حذفی عربستان در این فصل بود.

1965500 1965501 1965502 1965503

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما