عروسک خیمه شب‌ بازی !

اقتصاد 100- مدت هاست مهدی تاج بحث مذاکره با سانچس اسپانیایی را مطرح کرده است اما به نظر می رسد گرایش فدراسیون فوتبال از همان ابتدا مربی داخلی بوده است. آن هم امیر قلعه نویی.

عروسک خیمه شب‌ بازی !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سانچس اسپانیایی بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انتخاب شد؛ خطاب به رسانه های این کشور و هم چنین اهالی فوتبال در اکوادور گفت: ما با اشتیاق فراوان به اکوادور می‌آییم.

اکوادور قرار است در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) در یک بازی دوستانه شهر سیدنی به مصاف استرالیا برود و چهار روز پس از آن هم در شهر ملبورن یک بازی دوستانه دیگر با این تیم برگزار کند که این اولین حضور سانچس روی نیمکت تیم ملی اکوادور خواهد بود.

جالب اینجاست سانچس در مصاحبه های خود اصلا حرفی از مذاکره با ایران نزد و آ اس اسپانیا هم نوشت بر خلاف برخی تصورها قرار نیست سانچس مربی تیم ملی فوتبال ایران شود. او برای ادامه مربیگری به کشور اکوادور می رود و این چنین هم شد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال از ابتدا هم به دنبال انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بود و اصلا بحث مذاکره با مربی خارجی هیچ گاه به صورت جدی دنبال نشد و گزینه هایی هم که در این بین به میان آمد، تنها برای خالی نبودن عریضه بوده و اینکه به مردم گفته شود برای جذب مربی خارجی هم مذاکره کردیم.

سوال اینجاست اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به تمدید قرارداد کارلوس کی روش داشت باز هم مشکل انتقال پول به حساب مربی خارجی را مطرح می کرد و اذعان می داشت به این خاطر باید سراغ مربی داخلی برویم. البته که انتخاب فدراسیون فوتبال (امیر قلعه نویی) به عنوان سرمربی تیم ملی قابل احترام است اما ای کاش در این میان بحث مذاکره و پیشنهاد با مربیانی چون سانچس و مونتلا مطرح نمی شد.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما