کابینت هایی که به حمام، شخصیت می دهند

اقتصاد100-یکی از بخش های خانه که شاید به دکور آن توجه زیادی نمی شود، حمام است درحالی که می توان با چند ترفند ساده و نصب کابینت های کوچک، این فضا را مرتب تر کرد و ازفضای این کابینت ها برای نگهداری دستمال توالت، شوینده ها و... هم کمک گرفت.

کابینت هایی که به حمام، شخصیت می دهند

به گزارش گروه لوازم خانگی، نگاهی به کابینت ها و کمدهای کوچک زیر روشویی در سایت ها و مغازه ها مطمئنا شما را گیج می کند و نمی توانید به درستی برای خرید، تصمیم بگیرید. کابینت حمام در کاربردی‌ترین شکل خود، درنهایت یک ذخیره‌سازی ضروری است و وقتی با متریال، رنگها و کارهای تکمیلی ترکیب می شود، از نظر زیبایی شناسی می تواند به زیبایی دکوراسیون خانه شما کمک شایان توجهی بکند.

اما برای خرید کابینت حمام به چه نکاتی باید توجه داشت؟ قبل از اینکه به سبک ها و رنگ های کابینت حمام جدید خود نگاه کنید، کار را با فکر کردن به اندازه حمام و آنچه واقعا به آن نیاز دارید، شروع کنید. اندازه و شکل حمام خود را در نظر بگیرید و از خود بپرسید که چه میزان فضای ذخیره سازی نیاز دارم؟

1678876327-89221797_1

حالا با در دست گرفتن یک متر نواری و اندازه گیری دقیق اندازه و شکل حمام ، کار خود را آغاز کنید. به طول و عرض فضا توجه داشته باشید و مراقب هر گوشه حمام باشید.یادتان باشد اگر حمام شما کنج دارد و می خواهید کابینت را زیر روشویی واقع در گوشه حمام نصب کنید، به دنبال کابیت های متناسب با آن باشید. فراموش نکنید که عمق کابینت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زیاد بیرون نمی آید.

هنگامی که کابینت های متناسب با فضای خود را پیدا کردید، کار بسیار ساده می شود و تنها با یک کلیک می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز