کابینت های منظم با قفسه های اسنپ وان

اقتصاد100- برند اسنپ وان(Snap One) به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده پیشرو فناوری زندگی هوشمند، شبکه وسیعی از یکپارچه سازهای حرفه ای خود را برای ارائه راه حل های سرگرمی، اتصال، اتوماسیون و امنیتی به کاربران نهایی مسکونی و تجاری در سراسر جهان، ارائه می کند.

کابینت های منظم با قفسه های اسنپ وان

به گزارش گروه لوازم خانگی این تولیدکننده سرشناس این بار سراغ کابینت ها رفته و به افرادی کمک می کند که در خانه های کوچک و نقلی شهری زندگی می کنند و کمترین فضا را در اختیار دارند.

«اسنپ وان» بتازگی از خط تولید جدیدی از قفسه‌های کشویی داخل کابینت رونمایی کرده که عملکرد آنها بهبود یافته و ویژگی‌های ارزشمندی را برای فضاهای کوچک به همراه دارد.

91950_1000x1000

از این ویژگی ها می توان به وجود پدال، امکان رها کردن و نیز چرخش اشاره کرد.

این قفسه ها که کاملا انعطاف پذیر هستند و برای گوشه های کابینت ها هم راه حلی دارند، بسیار مستحکم هستند و می توانند تا 136کیلوگرم را تحمل کنند بنابراین برای کابینت های زمینی بسیار مناسب هستند و می توانید برنج، قند و... که وزن بیشتری دارند یا سرویس چینی آرکوپال خود را بر روی این قفسه ها بچینید و نظم خاصی به آشپزخانه خود بدهید.

بسیاری از ما نگران سقوط کابینت های بالایی و شکستن ظروف خود هستیم که این قفسه ها کار را برای ما بسیار راحت کرده اند.

از آنجا که این رک ها را کامل می توان بیرون کشید می توان از همه فضای کابینت استفاده کرد که خود استفاده بهینه از فضاست و برای آشپزخانه های کوچک اهمیت زیادی دارد.

 این رک ها دوام طولانی مدت دارند و با ترکیب ویژگی‌های یکپارچه‌محور مانند موقعیت‌های قفل کردن در حالت کشویی و چرخش، یک رک ممتاز و منحصربه‌فرد محسوب می شوند. 

برخی از این قفسه‌ها دارای یک کشوی 48 سانتی‌متری با چرخش 180 درجه است و قفسه های کشویی و چرخشی را می‌توان با استفاده از پدال‌های پایی مناسب باز کرد که کار تک‌نفره را امکان‌پذیر می‌کند.  در این قفسه ها به ورودی‌های کابل هم توجه شده و اگر بخواهیم فن در آشپزخانه نصب کنیم، هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند.

 از این قفسه ها برای قرار دادن ادویه جات هم می توان استفاده کرد.قفسه های باریک را در جاهای پرتی کابینت ها نصب می کنند تا از فضا استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما