با آینه های دکوراتیو خانه را زیباتر کنید

اقتصاد 100- صدای پای بهار می آید و بسیاری از ما آرزو می کنیم می توانستیم با خرید وسایل تازه همچون مبلمان، فرش و... رنگ و بویی تازه به خانه بدهیم ولی قیمت بالای کالاها این اجازه را به ما نمی دهد.

با آینه های دکوراتیو خانه را زیباتر کنید

به گزارش گروه لوازم خانگی، شاید خریدهای پرهزینه برای همه ما امکانپذیر نباشد ولی واقعیت این است که می توان با کمی سلیقه و تغییراتی کوچک، تغییرات بزرگی در دکوراسیون خانه ایجاد کرد و با روحیه ای تازه به استقبال سال نو رفت.

یکی از این تغییرات، استفاده از آینه های دکوراتیو است که می تواند خانه را هم بزرگتر هم نشان دهد. البته مراقب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید و حد اعتدال را نگاه دارید.

اگر می خواهید آینه های سرتاسری در اتاق پذیرایی یا سالن نصب کنید، مراقب باشید که چه بخشی از خانه و وسایل شما در این خانه انعکاس خواهد داشت تا مجبور به دوباره کاری نشوید.

61H2le48heL._AC_SL1001_

از آینه های کوچک دکوراتیو در اشکال مختلف می توانید برای دیوارهای کوچکتر و همچنین اتاق خواب و بالای تختخواب استفاده کنید.برخی از آینه ها قاب چوبی دارند که یک نمونه چند تکه از این کار می تواند یک دکور زیبا ایجاد کند. به عنوان مثال آینه 5تکه با قاب چوبی که عملا سیر تکامل ماه از روزهای نخست تا ماه شب 14 را نشان می دهد می تواند اتاق خوابتان را زیباتر کند.

81EmXWK6jnL

استفاده از آینه های گرد، مربع و چندضلعی به صورت تک یا در مدل های چندتکه هم می تواند همراه با قرار دادن گلهای آپارتمانی در کنار آنها، خانه را زیباتر و بهاری تر کند.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما