4 شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی در بین برترین‌های جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی»

اقتصاد100- با برگزاری بیستمین جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی»، 50 شرکت برتر این جشنواره معرفی شدند که اسامی چهار شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در بین آنها به چشم می خورد.

4 شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی در بین برترین‌های جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی»

به گزارش گروه لوازم‌خانگی، شرکت های نیک سان صنعت ساوه (تولیدکننده یخچال فریزر و کولر گازی)، سام الکترونیک (تولیدکننده تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی و جاروبرقی و همچنین مانیتور)، لیمون چینی آراد مشهد (تولیدکننده انواع ظروف آشپزخانه چینی) و پرهام پلاست آریا (تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه )، چهار شرکت از بین تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور بودند که در این جشنواره و به انتخاب داوران، برگزیده شدند.

شاخص های ارزیابی ۵۰ شرکت برتر در این دوره از جشنواره، طبقه‌بندی کدهای ISIC و همچنین میزان رشد سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹، میزان تولید، اشتغال، به‌کارگیری دانش فنی، صادرات و غیره بود.

به گفته دبیر جشنواره تولید ملی- افتخار ملی، بررسی و ارزیابی شرکت‌های منتخب به‌صورت خوداظهاری و بر اساس میزان پیشرفت شرکت‌ها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته و تلاش شده تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکت‌ها در نظر گرفته شود.

«علی ملایی» خاطرنشان‌کرد: در این ارزیابی حدود ۳۰۰ شرکت حضور داشتند که اقدامات و تلاش‌های آنها از سوی اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۵۰ شرکت برتر در سه گروه بنگاه‌های کوچک، متوسط و بزرگ انتخاب شدند.

بیستمین جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی» در روز دوشنبه گذشته (یکم اسفند ماه) در محل تالار خلیج فارس شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و در آن شخصیت هایی همچون حجت الاسلام «منتظری» دادستان کل کشور و «سید مهدی نیازی» قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما