قیمت انواع یخچال سایدبای ساید + جدول قیمت کامل (۲۷ دی ۱۴۰۱)

یخچال فریزر های سایدبای ساید در بازار لوازم خانگی چند؟

اقتصاد100-در روزهایی که به نظر میرسد رکود از یک طرف و افزایش مواد اولیه تولید از طرف دیگر بر بازار لوازم خانگی سایه افکنده است یخچال فریزر به عنوان یکی از وسایل ضروری منزل و آشپزخانه با مدل های متنوع و برندهای متفاوت، هریک قیمت های مختلفی را در بازار لوازم خانگی رقم زده اند.

یخچال فریزر های سایدبای ساید در بازار لوازم خانگی چند؟

به گزارش گروه لوازم خانگی اقتصاد100 به نقل از نبض بازار، وجود این محصول آنقدر در خانه مهم و حیاتی است که حتی تصور آشپزخانه‌ای بدون یخچال فریزر هم غیرقابل باور است. همه انسان‌های کره زمین به یخچال فریزر نیاز دارند، حتی مردمی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند.

پس بهتر است برای خرید پرکاربردترین وسیله آشپزخانه کمی بیشتر دقت به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت، قیمت، مصرف انرژی و طراحی، متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد.

جدول ساید بای ساید

قیمت یخچال سایدبای ساید ال جی مدل GC-X۲۴۷CAAV  به ۱۰۵ میلیون رسیده است. همچنین یخچال سایدبای ساید ایرانی امرسال مدل  NRF۳۲۹۲D حوالی ۳۷ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

سایدبای ساید وست پوینت مدل WSQ ۵۹۱۶  هم ۵۱ میلیون خریدوفروش می شود. یخچال سایدبای ساید بوش مدل KAD۹۰VB۲۰۴  هم نزدیک به ۹۲ میلیون قیمت دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 


 

منبع : نبض بازار

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما