در نمایشگاه لوازم خانگی لاس وگاس ارائه شد

اجاق گاز توکار 10 کاره روبام رتبه اول فروش در دنیا

اقتصاد100- « نوادا »، نمایشگاه 2023صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) که در لاس وگاس برپا شد میزبان برندهای مختلف لوازم خانگی بود که بهترین و پیشرفته ترین برندها محصولات خود را در آن جا ارائه کردند .

 اجاق گاز توکار 10 کاره روبام رتبه اول فروش در دنیا

به گزارش گروه لوازم خانگی، یکی از برترین برندهای حاضر در این نمایشگاه،ROBAM بود که انواع هود، اجاق گازهای توکار و... را به نمایش گذاشت.

یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، یک اجاق گاز رومیزی با نام R-BOX PLUS بود که در این رویداد بزرگ به نمایش درآمد. این اجاق گاز خاص چندین قابلیت مختلف دارد و همین موضوع توجه بازدیدکنندگان رابه خود جلب کرد.

این اجاق گاز ترکیبی از بیش از 10 حالت پخت دارد که از آنها می توان به مایکروویو،ایر فرایز یا همان سرخ کن های بدون روغن و همچنین حالت کانوکشن اشاره کرد.

این اجاق گاز توکار را می توان در دماهای بسیار متغیر و در طیف گسترده ای تنظیم کرد؛ دماهایی که دامنه آنها بسیار بیشتر از اجاق گازهای فعلی موجود در بازار است.

درباره ROBAM "روبام "

 ROBAM که در سال 1979 تأسیس شده، در سرتاسر جهان به دلیل لوازم آشپزخانه پیشرفته‌اش شناخته شده است و رتبه اول را در فروش جهانی اجاق‌ گازها و هودهای توکار دارد.  در مجموعه لوازم آشپزخانه حرفه‌ای ROBAM شاهد ادغام پیشرفته‌ترین فناوری ها با طراحی خاص که تجسم زیبایی‌شناسی محسوب می شوند، هستیم.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما