سامسونگ دوستدار محیط زیست می شود

اقتصاد100- امسال کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را بر فناوری های منطبق بر حمایت از محیط زیست به ویژه دربخش تی وی قرار داده به طوریکه در یکی از نمایشگاه هایی که بتازگی در بارسلونای اسپانیا برپا شده و بر فناوری های دوستدار محیط زیست تاکید دارد،ISE 2023 است که سامسونگ و سایر برندهای لوازم خانگی در آن حضور فعال و آگاهانه داشتند.

سامسونگ دوستدار محیط زیست می شود

به گزارش گروه لوازم خانگی، امسال سامسونگ تلاش‌های آگاهانه ای داشته تا این شرکت را بر اساس استراتژی زیست‌محیطی جدید هدایت کند و تأثیرات زیست‌محیطی مخرب این برند را به حداقل برساند.

در این نمایشگاه که کنفرانس ها و سخنرانی های متعددی برپا شد، سخنگوی سامسونگ با ارائه گزارشی عنوان کرد که تلاش داشته تا محصولات 2023 smart signage خود یعنی نمایشگرهای سری QHC، QMC و QBC ، باریک‌تر از مدل‌های قبلی ساخته شده و ضخامتی 28.5 میلی‌متری دارند. از این طریق می توان تعداد کانتینرهای حمل مورد نیاز پس از تولید را بیش از 20درصد کاهش داد که نقش مهمی در کاهش آلایندگی هوا دارند.

همچنین سامسونگ در تلاش است تا صفحه های نمایش این برند با استفاده از حسگر روشنایی، به شرایط نور اطراف واکنش نشان دهند. به این ترتیب از تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌ شود و به کاربران کمک می‌کند تا مصرف برق خود را به‌طور خودکار مدیریت کنند.

به علاوه، رزین مورد استفاده برای پوشش های عقبی محصولات ال ای دی ، ال سی دی و ال او دی این برند کاهش می یابد تا هنگام بازیافت، مشکل کمتری برای محیط زیست ایجاد شود.

راه حل های جدید شامل نظارت بر مصرف برق در زمان واقعی، برنامه ریزی زمان بندی شده روشنایی، تنظیم روشنایی از راه دور و مدیریت خودکار دستگاه نیز در تلویزیون های سامسونگ مورد توجه این برند قرار دارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما