پرفروش‌ترین اجاق‌گازهای صفحه‌ای بازار کدامند؟+قیمت

اقتصاد 100-پرفروش‌ترین اجاق گازهای صفحه‌ای ایرانی موجود در بازار کدامند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان سه مدل اجاق گاز در صدر پرفروش‌ها قرار دارند.

پرفروش‌ترین اجاق‌گازهای صفحه‌ای بازار کدامند؟+قیمت

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار اقتصاد 100، اگر می‌خواهید اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی بخرید و نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها گزینه بهتری برای خرید هستند یا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند، این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در این مقاله قصد داریم پرفروش‌ترین اجاق گاز صفحه‌ای ایران را معرفی کنیم و ببینیم کدام یک از آن‌ها نسبت به سایر موارد ارزش خرید بیشتری دارند.

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-135 NP

اخوان یکی از برندهای ایرانی باسابقه و شناخته‌شده در زمینه تولید و عرضه اجاق گازهای صفحه‌ای است و محصولات این برند تا حدود زیادی در رضایت مشتریان موفق بوده‌اند و همچنان هم افراد از محصولات اخوان راضی هستند.

برخورداری از شیرهای عایق در برابر گرما به دلیل ساخته‌شدن با نوعی پلاستیک فشرده به نام باکالیتt برخورداری از سیستم ایمنی ترموکوبل تاپ تایم، برخورداری از سرشعله‌های ساباف ایتالیا، برخورداری از فندک برقی اتوماتیک، برخورداری از شبکه چدنی با مقاومت بسیار بالا و دوام بالا از جمله امکانات این مدل اجاق گاز اخوان است.

نامناسب بودن جنس چدن شبکه،کیفیت نه‌چندان بالای شعله‌ها، عدم برخورداری از سیستم هوشمند، کیفیت نه‌چندان بالای استیل بدنه به گفته برخی از مصرف‌کنندگان، دوام پایین رنگ از جمله نقاط ضعف این مدل اجاق گاز است. قیمت اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-135 NP در زمان نگارش این مقاله مصادف با ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در حدود ۳ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان است.

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24 NP

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24 NP یکی دیگر از پرفروش‌ترین اجاق‌های صفحه‌ای ایرانی است. تفاوت‌های این مدل با مدل GI-135 NP شامل برخورداری مدل GI-135 NP از سرشعله‌های ساباف (در مدل GI-24 NP از سر شعله و شیر ایرانی استفاده شده است)، برخورداری مدل GI-135 NP از بدنه استیل (مدل GI-24 NP دارای بدنه شیشه‌ای است)، ضدخش بودن مدل GI-24 NP (مدل GI-135 NP ضدخش نیست) و برخورداری مدل GI-135 NP از فندک برقی اتوماتیک (ظاهراً مدل GI-24 NP) فاقد فندک برقی اتوماتیک می‌شود.

قیمت اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24 NP سه میلیون و ۶۳۷ هزار تومان است. در کل به نظر می‌رسد مدل GI-135 NP انتخاب بهتری است و ارزش پرداخت پول بیشتر را دارد.

اجاق گاز صفحه‌ای دنپاسر مدل BT1

برند دنپاسر برند نوپای ایرانی در زمینه تولید اجاق‌های صفحه است. اجاق‌های صفحه‌ای این برند مقرون‌به‌صرفه هستند و برای افرادی که به دنبال یک اجاق صفحه‌ای با کیفیت قابل‌قبول و قیمت مناسب هستند، گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند.

همان‌طور که می‌بینید یکی از اجاق‌های صفحه این برند نیز در کنار اجاق گازهای صفحه‌ای اخوان جزو پرفروش‌ترین اجاق‌های صفحه ایرانی است. بدون تردید یکسان بودن میزان فروش محصولات یک برند نوپا و تازه‌کار، با میزان فروش محصولات باکیفیت برندی با سابقه طولانی و درخشان در حوزه کاری خود، افتخار بزرگی برای برند نوپا است. ظاهراً اجاق‌های صفحه‌ای دنپاسر موفق شده‌اند رضایت مشتریان را تا حدود زیادی جلب کنند.

برخورداری از پنج شعله، برخورداری از شبکه چدنی، برخورداری از بدنه‌ای شیشه‌ای با طراحی زیبا، برخورداری از شیرهای عایق حرارت ساخته‌شده با پلاستیک باکالیت

از امکانات این مدل اجاق گاز است در مقابل عدم برخورداری از بدنه استیل، عدم برخورداری از ترموکوپل، عدم برخورداری از سیستم هوشمند، فشار نامناسب گاز به گفته برخی از مصرف‌کنندگان، ضد خشن نبودن، خدمات پس از فروش نه‌چندان راضی‌کننده از جمله نقاط ضعف این مدل اجاق گاز است.

قیمت اجاق گاز صفحه‌ای دنپاسر مدل BT1 در حدود ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما