کرونا ؛ عامل افزایش تقاضای خرید لوازم خانگی در چین

اقتصاد100- خبرهایی از افزایش تقاضای مردم برای خرید لوازم خانگی در چین به گوش می رسد اما چرا در این کشور میزان فروش لوازم خانگی بالا رفت؟

کرونا ؛ عامل افزایش تقاضای خرید لوازم خانگی در چین

به گزارش گروه لوازم خانگی، چو جیفا، رئیس بخش بازاریابی تجارت الکترونیک کمپانی  TCL گفت: رشد فروش لوازم خانگی در چین دلایل متعددی دارد که بخشی از آن به بحران و همه گیری کووید 19 مربوط می شود.

در زمان شیوع کرونا میل مردم به خرید لوازم خانگی بیش از گذشته شد چرا که زمان ماندگاری آنها در خانه بیش از پیش بود. به همین دلیل خرید تلویزیون های بزرگتر، خرید فرش، یخچال و... افزایش یافت.

بیمار شدن بسیاری از مردم در این زمان هم باعث شد تا فروش دستگاه های بخور و بخاری روندی افزایشی به خود بگیرد. برخی نیز به فکر ایجاد تنوع بیشتر در خانه و تغییر لوازم خانگی خود افتادند.

وی افزود: جشنواره های متعدد که امسال با فروکش کردن کرونا برگزار شده هم بر افزایش میزان فروش تاثیرگذار بوده است.

توزیع کوپن خرید لوازم خانگی درمیان مردم

علاوه بر آن در چین دولت های محلی برای کمک به تولیدکنندگان لوازم خانگی، اقدام به توزیع کوپن هایی برای مصرف کنندگان داشته اند تا تسهیل کننده فروش باشد.

به عنوان مثال در استان شاوکسینگ ، تنها در 7 ژانویه در مجموع 6 میلیون یوان (884819 دلار) کوپن صادر شد تا میزان خرید لوازم خانگی افزایش یابد. همچنین لوازم خانگی هوشمند و مرتبط با بیماری  کرونا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند و مردم از آن استقبال مناسبی داشته اند.

به عنوان مثال میزان فروش لامپ‌های ضد میکروب در شانگهای افزایشی 57 برابری را نسبت به سال قبل ثبت کرده است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما