این زن جذاب را می شناسید؟ / او دنیای مد را زیر و رو کرد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: آنانیا مالهوترا «Ananya Malhotra»، طراح جواهرات، که تحت برند معروف خود جواهرات را خلق می کند، علاوه بر اینکه سبک منحصر به فردی دارد، حرف های زیادی نیز برای گفتن دارد.

این زن جذاب را می شناسید؟ / او دنیای مد را زیر و رو کرد + عکس

درباره آخرین کلکسیون خود، Scatter، برای ما بگویید.

من از الماس، زمرد، یاقوت سرخ، یاقوت کبود و دیگر سنگ های قیمتی رنگی برای زنده کردن مفهوم انرژی متافیزیکی و حرکت استفاده کرده ام. من این سنگ ها را طوری قرار داده ام که نماد جریان انرژی از زمین به بالا باشند.

هنگام طراحی این کلکسیون چه چیزی برای شما مهم بود؟

من مشتاق بودم که Scatter متنوع باشد، به طوری که از گرایش های در حال تغییر بیشتر طول کشید. بسیاری از این تکه جواهرات را می توان به هر نحوی پوشید.

چه کسی جواهرات شما را می پوشد؟

زنانی که با خودشان در ارتباط هستند و از آنچه که هستند راحت می باشند. آنها اعتماد به نفس را نشان می دهند و نمی ترسند که چیز جدیدی را امتحان کنند.

اولین خاطره شما از جواهرات چیست؟

وقتی کوچک بودم، گوش هایم را سوراخ کردند، که در هند مراسم مهمی محسوب می شود و مادربزرگم برای من گوشواره های زیبایی خرید.

در مورد اولین جواهری که طراحی کردید برای ما بگویید.

از مراسم عروسی هندی به نام "Chuda" الهام گرفته شده است. دستبند ها در شیر و گلاب غوطه ور شده اند تا نماد عشق و پاکی باشد و این، به نوعی، همیشه با من ماند. من در ادامه به طراحی النگوهای برنجی پرداختم که از طریق شکل آنها احساس می شد در شیر غوطه ور شده اند. من آنها را با سنگ های قیمتی سفید شامل سنگ ماه، اوپال، مروارید و الماس ست کردم.

در ماه های آینده چه نوع گرایش و روند جواهرات را پیش بینی می کنید؟

من معتقدم تقاضای بیشتری برای جواهرات متنوع و روزمره وجود خواهد داشت. این تا حدی الهام بخشی من برای Scatter محسوب می شد. بسیاری از گوشواره های این کلکسیون را می توان به صورت گل میخ یا حلقه ای استفاده کرد و می توان آنها را با گوشواره های Jacket اضافه کرد.

من همچنین معتقدم که فضای عروس به تکامل خود ادامه می دهد. تا زمانی که به خاطر دارم، الماس های تکی با تراش درخشان انتخاب کلاسیکی برای حلقه های نامزدی و عروسی بوده اند. با این حال، من معتقدم انتقالی از تراشه های گرد کلاسیک وجود دارد. عروس ها انتخاب های درشت تر و اشکال دیگر را انتخاب می کنند. الماس ها و زمردهای تراش خورده با تراش اشکی و بیضی به طور فزاینده ای پسندیده تر می شوند. عروس های امروزی تکه جواهرات خود را دوست دارند تا داستانی را بیان کنند.

سال گذشته را چگونه گذراندید؟

قرنطینه به من آموخت که سرعت خود را کم کنم و از گذراندن اوقات با کیفیت در کنار خانواده ام لذت ببرم. من با مادرم در کلاس های یوگا پیلاتس و چاکرای شفابخش شرکت کرده ام. اینها لحظاتی هستند که همیشه آنها را گرامی میدارم.

طلای زرد یا سفید؟

زرد، همیشه

یاقوت کبود یا زمرد؟

زمرد. آنها برای من شانس می آورند.

اگر می توانستید جواهرات را برای هر کسی طراحی کنید، آن کیست؟

Maharani Gayatri Devi، که یکی از مدرن ترین و مستقل ترین ماهارانی های هند بود. من واقعاً سبک و جسارت او را تحسین می کنم. او یک نماد اجتماعی سیاسی و مد بود، او یک تغییر دهنده واقعی بود.

اگر جواهرساز نبودید، چه کاره می شدید؟

یک طبیعت گرد. من همیشه عاشق پزشکی و زیست شناسی جامع هستم. این یک اشتیاق واقعی درونی من است.

بعد به کجا سفر خواهید کرد؟

انگلستان و آمریکای جنوبی.

چه موسیقی گوش می کنید؟

من در موسیقی سلیقه های بسیاری دارم. من به موسیقی کلاسیک گوش می دهم.

به چه برنامه ای علاقه داری؟

Bridgerton. جواهرات استفاده شده در این فیلم واقعا استثنایی هستند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما