ساعت جواهر «پیاژه»، هوش از سر بازدیدکنندگان برد

اقتصاد100- بتازگی برند پیاژه از یک ساعت مچی لوکس جدید با پوشش جواهرات به نام ساعت Limelight Aura High Jewelry رونمایی کرده است.

ساعت جواهر «پیاژه»، هوش از سر بازدیدکنندگان برد

به گزارش گروه طلا و جواهر، این قطعه گرانقیمت در رویداد سالانه ساعت Watches & Wonders 2023 معرفی شد و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرد. این ساعت لوکس دارای ظاهری جسورانه و خلاقانه است  و طراحی منحصربفردی دارد زیرا تقریباً همه بخش های این ساعت مچی، به طور کامل با جواهرات لوکس و گران قیمت پوشیده شده و زیبایی بی نظیری به آن بخشیده است.

این ساعت مچی خاص دارای یک قاب بیضی شکل با طراحی بسیار باریک از جنس فلز رودیوم( یک فلز نادر به رنگ سفید-نقره ای و از خانواده فلز پلاتین) و طلای سفید 18 عیار است که با الماس و یاقوت کبود پوشانده شده است. صفحه ساعت نیز تماما با الماس پوشانده شده است. دستبند ساعت هم روکش رودیوم و طلای سفید 18 عیار دارد و با تعدادی الماس  پوشیده شده است.

این ساعت مجهز به موتور مکانیکی بسیار باریکی است و به دلیل کم حجم بودن موتور، این ساعت مچی به طور کلی بسیار باریک،ظریف و چشم نواز است. درجه ضد آب این ساعت مچی هم 03 ATM است و به مدت ۴۳ساعت می تواند انرژی مورد نیاز ساعت را ذخیره کند. هم اکنون ساعت Limelight Aura High Jewelry برای خرید موجود است.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما