آبشارهای طبیعی، الهام بخش گردنبند گوچی

اقتصاد100-برند گوچی بتازگی در هفته مد پاریس از گردنبند الماس فوق العاده زیبای خود از مجموعه جواهرات Hortus Deliciarum رونمایی کرده است.

آبشارهای طبیعی، الهام بخش گردنبند گوچی

به گزارش گروه طلا و جواهر، این برند بیشتر از طبیعت و گیاهان و جانوران برای ساخت محصولات خود استفاده می کند و گاه طرح هایی عجیب ارائه می دهد. این بار هم در ساخت این گردنبند که تولید آن بیش از 300 ساعت طول کشیده، از ستاره های درخشان و آبشارهای قدرتمند الهام گرفته شده است.  

این گردنبند چندین نقش آشنا از برند گوچی دارد. در قسمت مرکزی گردنبند یک الماس تراش گلابی شکل،یک کمان و یک ستاره بالای قوس دیده می شود. در زیر آن، یک آویز بلند با الماس های تراش گلابی و مارکیز وجود دارد.

در داخل گردنبند هم 11 ستاره وجود دارد و رشته های الماس با طول های مختلف دم ستاره های  دنباله دار و شهاب سنگ ها را تداعی می کند. همچنین این گردنبند با یک پاپیون الماس واقعی به عنوان قفل بندی گردنبند، بسته می شود.

در هفته مد پاریس۲۰۲۳ علاوه بر لباسها، کیف و کفش، جواهرات و سنگهای قیمتی ازجمله الماس خوش درخشیدند و در این میان برندهای معروفی همچون گوچی، بولگاری، تیفانی، دیور و.. حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما