درخشش جواهرات در هفته مد پاریس

اقتصاد100- در هفته مد پاریس۲۰۲۳ علاوه بر لباسها، کیف و کفش، جواهرات و سنگهای قیمتی ازجمله الماس نیز خوش درخشیدند.

درخشش جواهرات در هفته مد پاریس

به گزارش گروه طلا و جواهر، یکی از برندهای حاضر در این هفته مد، برند فرانسوی بوشرون(Boucheron)  با مجموعه جواهرات Moon White بود که در آن سنجاق سینه ای مشابه سنجاق سینه الماس ملکه الیزابت به نمایش گذاشته شد. ملکه این سنجاق سینه را در 18سالگی، از پدرش هدیه گرفته بود.

یک گردنبند و سه مدل استفاده

یک گردنبند از جنس طلای سفید و مزین به تعداد زیادی الماس و 175 عدد مروارید طبیعی Akoya هم یکی دیگر از زیباترین جواهرات این مجموعه بود که به نمایش درآمد.

این گردنبند را در سه مدل مختلف می توان به گردن انداخت که همین موضوع یکی از ویژگی های بزرگ آن محسوب می شود.

یکی دیگر از جذابیت های این گردنبند این است که می توان قفل های آن را جدا کرد و از آن به عنوان سنجاق سینه یا حتی گیره مو استفاده کرد. گوشواره های آویز مروارید و الماس هم بخش دیگری از این مجموعه جواهر ات بودند که در هفته مد پاریس به نمایش درآمد.

سنگ هایی برای جواهرات شوپارد

هفته مد پاریس 2

برند شوپارد بیشتر به نمایش الماس های نادر به رنگ صورتی و سبز پرداخت؛ الماس هایی که قرار است بعدا در جواهرات این برند خودنمایی کنند. در هفته مد پاریس، شوپارد سه قطعه الماس سبز طبیعی از برزیل و سه قطعه الماس صورتی از افریقای جنوبی را به نمایش گذاشت. الماس ها ررنگی بسیار نادر هستند و بندرت می توان آنها را در قیراط بالا یافت. بزرگترین سنگ الماس عرضه شده، الماس سبزرنگ 4.36قیراطی است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما