مسکن مهر در نهضت ملی سرریز می‌شود/ نهاوندی ها بخوانند

اقتصا 100 - : در طرح تبدیلی مسکن‌های مهر نیمه‌کاره در نهاوند به نهضت ملی، اداره بنیاد مسکن به عنوان متولی تعیین‌تکلیف مشخص شده است.

مسکن مهر در نهضت ملی سرریز می‌شود/ نهاوندی ها بخوانند

به گزارش گروه مسکن اقتصاد 100، جعفر سلگی، معاون عمرانی فرماندار نهاوند از تعیین‌تکلیف مسکن‌های مهر در شهرهای فیروزان، گیان و برزول در قالب مسکن ملی خبر داد و گفت: پروژه نهضت مسکن ملی شهرستان نهاوند در محل مسکن مهرهای نیمه‌کاره شهرهای نهاوند اجرا و ساماندهی می‌شود.

سلگی اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در شهرهای گیان، فیروزان و برزول چندین سال است که نیمه‌کاره و در حد اسکلت و فونداسیون باقی‌مانده است که مقرر شده پروژه مسکن ملی در این پروژه‌های نیمه کاره ساماندهی و اجرا شود.

وی افزود: در شهر فیروزان تعداد ۲۱۰ واحد، در شهر برزول ۲۷۶ واحد و در شهر گیان ۲۵۸ واحد مسکن مهر نیمه‌کاره وجود دارد که این پروژه‌ها در شهرهای نهاوند به اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

سلگی ادامه داد: در طرح تبدیلی مسکن‌های مهر نیمه‌کاره شهرهای فیروزان، گیان و برزول به نهضت ملی، اداره بنیاد مسکن به عنوان متولی تعیین‌تکلیف شهر فیروزان مشخص شده و اداره راه ‌و شهرسازی نیز به عنوان متولی تعیین‌تکلیف شهرهای گیان و برزول مشخص شده است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما