شایعات نهضت ملی مسکن در هشتگرد صحت دارد؟

اقتصاد 100، شایعه های مبنی بر اینکه پروژه های مسکن‌ مهر فاقد متقاضی در هشتگرد که بیش از ده سال از عمر آنها می‌گذرد در حال تبدیل شدن به نهضت ملی مسکن هستند.

شایعات نهضت ملی مسکن در هشتگرد صحت دارد؟

به گزارش گروه مسکن اقتصاد 100، شرایط مبهم تکمیل و تحویل بیش از ٢٠٠ هزار مسکن مهر کشور که عملیات اجرایی آن حداقل از ده سال پیش آغاز شده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس گزارش های منتشره در رسانه ها و بررسی میدانی در چندین شهر جدید کشور حاکی از توقف کامل این پروژه ها دارد، بیش از ۴٠ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور در حالی به خواب عمیق فرو رفته اند که مسؤلین در این سال‌ها وعده های متفاوت برای تکمیل و تحویل آن به مالکین داده اند.

پروژه های مسکن‌ مهر در فازهای ٨،١١ و ۵ پردیس، فازهای ٧ و ۴ شهر جدید هشتگرد و همچنین پروژه های شهر جدید پرند کاملا متوقف شده و فعالیتی در آنها دیده نمی شود.

شایعه ها کم کم رنگ واقعیت به خود گرفته تا مردم مطمئن شوند که پروژه های مسکن‌ مهر فاقد متقاضی در هشتگرد که بیش از ده سال از عمر آنها می‌گذرد در حال تبدیل شدن به نهضت ملی مسکن هستند تا ضمن آمار سازی برای این طرح دولت از شر مسکن مهری که توانایی تکمیل آن را نداشتند راحت شوند.

از طرفی شایعه هایی در شهر جدید پردیس دست به دست می شود که پروژه های مسکن‌ مهر با پیشرفت کمتر از ٣٠ درصد به نهضت ملی مسکن تغییر طرح داده خواهد شد و برای تامین مالی مابقی مسکن مهر نیز تکمیل آورده متقاضیان ثانویه را ١٠٠ درصد افزایش خواهند داد.

بر اساس این گزارش در سال ١۴٠١ در شهرهای جدید کشور مسکن مهری تحویل مالکین نشده است و تعداد اندک تحویل شده نیز مربوط به مساکن تکمیل شده در سال‌های قبل بوده که به صورت ناقص و با تعهد از متقاضیان تحویل آنها گردیده و در نهایت چیزی که عیان است وضعیت مسکن در کشور بسیار بحرانی است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما