تداوم انتشار گزارش‌های متناقض؛ امروز نسل یازدهم آیپد 10.9 اینچی معرفی می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰ - امروز شاید بالاخره یک آیپد جدید از راه برسد.

تداوم انتشار گزارش‌های متناقض؛ امروز نسل یازدهم آیپد 10.9 اینچی معرفی می‌شود؟

به گزارش گروه دانش و فناوری، شایعات ضدونقیض درباره زمان معرفی آیپدهای جدید اپل تمامی ندارد. ابتدا گفته شده بود که این محصولات ممکن است امروز (سه‌شنبه) معرفی شوند، اما در ادامه خبرنگار بلومبرگ این قضیه را رد کرد. حالا دوباره یک منبع آگاه مدعی شده است که امروز یک آیپد نسل یازدهم معرفی خواهد شد.

منبع آگاه دنیای فناوری که با نام Majin Bu در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت می‌کند، بدون اشاره مستقیم به نام آیپد ایر یا آیپد مینی، اعلام کرده است که اپل سه‌شنبه از یک  آیپد نسل 11 با نمایشگر 10.9 اینچی  رونمایی می‌کند و به‌نظر می‌رسد که باید منتظر لوازم جانبی هم برای این دستگاه باشیم. این لوازم جانبی می‌تواند شامل اپل پنسل جدید باشد که در گزارش‌ها به معرفی آن اشاره شده بود.

نسل یازدهم آیپد تغییر زیادی نخواهد داشت

«ماجین بو» مدعی است که آیپد نسل 11 از نظر طراحی ظاهری تفاوتی نسبت به نسل 1 نخواهد داشت و با لوازم جانبی قبلی سازگار خواهد بود. با توجه به اینکه بو در گذشته گزارش‌های درست و غلطی را منتشر کرده بود، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این گزارش درست است یا خیر.

چند روز پیش ابتدا گفته شد که آیپد مینی 7، آیپد ایر 6 و نسل یازدهم آیپد در ماه جاری میلادی (اکتبر) معرفی می‌شوند. چندی بعد، وب‌سایت Supercharged اعلام کرد که سه‌شنبه همین هفته مصادف با 25 مهر می‌توانیم منتظر رونمایی از آیپد ایر جدید با تراشه M2 و آیپد مینی جدید با تراشه A16 بایونیک باشیم.

اما یک روز بعد، وبلاگ ژاپنی Macotakara مدعی شد که اپل سه‌شنبه به‌جای آیپدها از قلم جدید خود پرده برمی‌دارد. این قلم سری مغناطیسی قابل تعویض خواهد داشت. همچنین «مارک گرمن» از بلومبرگ اعلام کرد که کوپرتینویی‌ها در ماه جاری میلادی از مک‌بوک یا آیپد جدیدی رونمایی نمی‌کنند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اطلاعات کدام منبع درست از آب در می‌آید و اگر اپل امروز قصد رونمایی از محصولی را داشته باشد، آن محصول چیست.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما