اپل به زودی دو دستگاه دیگر را به لیست محصولات منسوخ شده اضافه می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ -این بار نوبت به آیپد ایر نسل اول و مانیتور تاندربولت ۲۷ اینچی اپل رسیده است.

اپل به زودی دو دستگاه دیگر را به لیست محصولات منسوخ شده اضافه می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری،طبق یک یادداشت داخلی که توسط MacRumors به دست آمده است، اپل نمایشگر تاندربولت و نسل اول آیپد ایر را در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) به لیست محصولات منسوخ شده اضافه خواهد کرد. محصولات منسوخ شده به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که که دیگر واجد شرایط تعمیرات یا سایر خدمات سخت افزاری در فروشگاه‌های اپل یا ارایه دهندگان خدمات مجاز اپل نیستند.

نمایشگر تاندربولت که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی، وضوح تصویر 1440p، دوربین 720p، سه پورت USB 2.0، یک پورت Firewire 800، یک پورت اترنت گیگابیتی و یک پورت تاندربولت بود. این مانیتور در آمریکا در زمان عرضه ۹۹۹ دلار قیمت داشت و در سال ۲۰۱۶ تولید آن متوقف شد، در نتیجه سال‌ها اپل هیچ نمایشگر خارجی با برند خود نداشت که عرضه کند. جانشین امروزی آن استودیو دیسپلی است که سال گذشته در کنار مک استودیو معرفی شد.

اولین مدل آیپد ایر هم در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و در سال ۲۰۱۶ توقف تولید شد. این محصول مجهز به نمایشگر ۹٫۷ اینچی و تراشه A7 بود و ۲۰ درصد باریکتر، ۲۸ درصد سبکتر و ۴۳ درصد حاشیه‌های صفحه نمایش نازکتر داشت. قیمت آن برای مدل وای فای از ۴۹۹ دلار در آمریکا شروع می‌شد.

اپل پس از گذشت بیش از ۷ سال از توقف توزیع یک دستگاه برای فروش، آن محصول را از نظر فن‌آوری، در دسته محصولات منسوخ شده طبقه‌بندی می‌کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما