نسل هفتم آیپد مینی چه زمانی عرضه می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰ - اپل در مورد آیپد مینی نشان داده که رویه مشخصی برای عرضه مدل جدید آن ندارد، برخی اوقات هرساله آن به روز کرده و بعضی اوقات شاهد بروزرسانی این محصول پس از چند سال بوده‌ایم؛ حال بیایید ببینیم این وضعیت در مورد آیپد مینی نسل هفت به چه صورت است.

نسل هفتم آیپد مینی چه زمانی عرضه می‌شود؟

به گزارش گروه دانش و فناوری،اپل نسل ششم آیپد مینی را در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) عرضه کرد و اولین بازطراحی بزرگ این دستگاه در تمام تاریخ آن به ارمغان آورد؛ اما در مورد نسل هفتم این محصول چطور؟ آیپد مینی ۷ چه زمانی عرضه خواهد شد؟

در حالی که اپل آیپد مینی را از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ هر سال بروزرسانی می‌کرد، این بروزرسانی‌ها پس از آن بسیار کم تکرار شد و تنها یک بروزرسانی جزیی در مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) قبل از طراحی مجدد در سال ۲۰۲۱ انجام شد. به عنوان دستگاهی که اکنون به نظر می‌رسد بین بروزرسانی‌ها برای مدت طولانی‌تری باقی بماند، بروزرسانی این سخت افزار در سال ۲۰۲۳ قطعی نیست، اما نسل هفتم آیپد مینی، مدل آیپدی است که به طور جدی شایعه شده است که احتمالا امسال عرضه می‌شود.

هنوز شایعات ملموسی در مورد آیپد مینی جدید منتشر نشده است، اما مارک گورمن افشاگر معتبر محصولات اپل، گفته است که یک بروزرسانی در امسال به همراه بهبودهای نسبی دور از ذهن نیست. از طرفی مینگ چی کو تحلیلگر اپل نیز معتقد است که نسل هفتم آیپد در اواخر سال ۲۰۲۳ یا نیمه اول سال ۲۰۲۴ تولید انبوه خود را آغاز می‌کند، بنابراین در حالی که عرضه آن در سال جاری امکان‌پذیر است، اوایل سال ۲۰۲۴ محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

آیپد مینی در حال حاضر دارای تراشه A15 Bionic اپل است. بنابراین تراشه A15، آیپد مینی را با آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳، نسل سوم آیفون SE، آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس و نسل سوم اپل تی وی 4K در یک سطح قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این شش دستگاه با تراشه A15 در سراسر سال ۲۰۲۳ در لیست فروش رسمی اپل باقی بمانند، به این معنی که به احتمال زیاد این تراشه در میان محصولات اپل در حالت کاملا رایج باقی خواهد ماند.

در نتیجه آیپد مینی فعلی شامل تراشه نسبتا مدرن در کل سال جاری خواهد بود. با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از نسل دوم قلم اپل و سنتر استیج، امسال نیازی مبرم برای بروزرسانی این دستگاه دیده نمی‌شود و مشخص نیست که یک مدل جدید اگر قرار باشد عرضه شود، به جز یک تراشه جدیدتر مانند A16 Bionic و سخت افزار دوربین پیشرفته‌تر، چه چیزی را قرار است ارایه دهد.

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ سالی آرام برای بروزرسانی آیپدهای اپل باشد، در حالی که ممکن است بتوانیم مدل‌های جدیدی را ببینیم، تصویر کنونی نشان می‌دهد که معرفی آیپدهای جدید در سال ۲۰۲۳ در کل بعید است. از سوی دیگر به نظر می‌آید سال ۲۰۲۴ سال بسیار مهم‌تری برای خط تولید آیپد باشد و اصل داستان برای این دسته از محصولات اپل در این سال رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما