اپل احتمالاً در ماه جاری میلادی از آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 رونمایی می‌کند

اقتصاد ۱۰۰- یکی از منابع دنیای فناوری می‌گوید اپل تا پیش از پایان اکتبر از آیپد مینی 7، آیپد ایر 6 و نسل یازدهم آیپد رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، درباره تاریخ معرفی تبلت‌های میان‌رده جدید اپل شک‌وتردیدهای زیادی وجود دارد؛ بااین‌حال، شایعه‌ای جدید می‌گوید در ماه جاری میلادی از این محصولات شامل آیپد ایر 6، آیپد مینی 7 و نسل یازدهم آیپد رونمایی می‌شود.

طبق ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام Instant Digital، اپل در کنار این تبلت‌ها، از نسخه بهبودیافته نسل اول اپل پنسل با کانکتور USB-C به‌جای لایتنینگ هم رونمایی خواهد کرد.

آیپد ایر 6 با تراشه اپل M2 از راه می‌رسد

این منبع که در گذشته چندین‌بار شایعات درست درباره محصولات آینده اپل منتشر کرده است، می‌گوید اپل برای آیپد ایر 6 به سراغ تراشه M2 می‌رود. این چیپ در مقایسه با تراشه M1 مورد استفاده در آیپد ایر 5، سرعت بالاتری دارد و همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کند. انتظار می‌رود طراحی این محصول تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش نداشته باشد.

Instant Digital همچنین اطلاعاتی درباره آیپد مینی 7 منتشر کرده است. طبق ادعای این منبع، در نسل جدید آیپد مینی حالت اسکرول ژله‌ای نمایشگر کمتر از قبل می‌شود، بنابراین نمایشگر این تبلت باید سریع‌تر به لمس کاربران واکنش نشان دهد. احتمالاً اپل از در این محصول از نمایشگر جدیدی استفاده خواهد کرد یا اینکه نحوه نصب آن روی آیپد مینی 7 تغییر می‌کند.

آیپد مینی 6

نسل هفتم آیپد مینی با طراحی مشابه نسل کنونی‌اش از راه می‌رسد و احتمالاً به تراشه A16 Bionic مجهز می‌شود. همچنین ظاهراً باید منتظر بهبودهای دوربین سلفی این تبلت هم باشیم.

درنهایت این منبع مدعی شده است که نسل یازدهم آیپد استاندارد هم در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد. این محصول هم احتمالاً با تراشه جدید، اما عدم تغییر طراحی معرفی می‌شود.

با توجه به اینکه در میانه ماه اکتبر هستیم، اگر اپل واقعاً به‌دنبال معرفی نسل جدید تبلت‌های خود در این ماه باشد، حداکثر باید دو هفته دیگر منتظر بمانیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تنها با یک شایعه روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما