اپل نسخه آیپد فاینال کات پرو و لاجیک پرو را معرفی کرد!

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت اپل به تازگی نسخه آیپد اپلیکیشن‌های محبوب ادیت ویدیو و موسیقی فاینال کات پرو و لاجیک پرو را معرفی کرده است.

اپل نسخه آیپد فاینال کات پرو و لاجیک پرو را معرفی کرد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت اپل سرانجام اپلیکیشن‌های محبوب ادیت ویدیو و موسیقی فاینال کات پرو و لاجیک پرو را بر روی آیپد‌ها نیز عرضه کرد. کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، نیاز به تهیه اشتراک داشته که قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار در ماه و یا ۴۹ دلار در سال را دارد. جهت مقایسه، اپلیکیشن لاجیک پرو روی مک با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار فروخته شده و فاینال کات پرو نیز قیمتی معادل با ۲۹۹.۹۹ دلار دارد.

این اپلیکیشن‌ها به طور اختصاصی برای آیپد طراحی شده‌ و رابط کاربری آنها نیز برای تعامل لمسی بهینه سازی شده است. در اپلیکیشن فاینال کات پرو، شاهد یک نوار جدید در سمت راست هستیم که پروسه ادیت ویدیو را برای کاربران آسان‌تر از همیشه می‌کند. کاربران نسخه آیپد فاینال کات پرو، می‌توانند تا به راحتی تایم‌لاین ویدیو‌ها را بررسی کرده و با استفاده از جسچر‌های لمسی و مولتی تاچ، کلیپ‌ها را ادیت کنند.

ویژگی جدیدی به نام «Live Drawing» نیز به نسخه آیپد این اپلیکیشن اضافه شده که امکان نقاشی و نوشتن روی ویدیو‌ها توسط اپل پنسل را فراهم می‌کند. ضمنا اگر از آیپد پرو با چیپست M2 استفاده کنید؛ می‌توانید تا با قابلیت جدید اپل پنسل و بدون نیاز به لمس نمایشگر، پیش‌نمایش ویدیو‌ها را مشاهده کنید.


 

در سوی دیگر، اپلیکیشن لاجیک پرو نیز برای تعامل لمسی بهینه سازی شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از جسچر‌های مولتی تاچ، به راحتی ساز‌های مجازی این اپلیکیشن را نواخته و با استفاده از کنترل‌ها، امکان ادیت موسیقی را نیز داشته باشند. یک مرورگر صدا نیز به نسخه آیپد این اپلیکیشن اضافه شده که با فیلتر‌های داینمیک، به کاربران اجازه دسترسی به کلیپ‌های صوتی، سمپل‌ها و لوپ‌ها را می‌دهد. اپل یک پلاگین جدید برای لاجیک پرو با نام «Beat Breaker» را نیز معرفی کرده که امکان تغییر فرم اصوات به وسیله فرامین لمسی یا اپل پنسل را فراهم می‌کند.


 

کاربران آیپد می‌توانند تا به مدت یک ماه، از نسخه آزمایشی فاینال کات پرو و لاجیک پرو استفاده کنند. به گفته اپل، این اپلیکیشن از مجیک کیبورد یا اسمارت کیبورد فولیو آیپد‌ها نیز پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند تا برای ادیت محتوای خود، از فرامین مخصوص کیبورد استفاده کنند. پروژه‌های تولید شده توسط نسخه‌های مک و آیپد این دو اپلیکیشن، با یکدیگر سازگاری داشته و برای مثال اگر پروژه‌ای را در لاجیک پرو روی مک‌بوک خود شروع کرده باشید؛ می‌توانید تا آن را به آیپد خود منتقل کرده و به کار خود ادامه دهید. نسخه آیپد لاجیک پرو امکان باز کردن پروژه‌های تولید شده در اپلیکیشن «GarageBand» iOS را نیز دارد.

عرضه نسخه آیپد فاینال کات پرو، خبر بسیار مهمی برای اپل محسوب شده و به آنها امکان رقابت با نسخه آیپد اپلیکیشن ادیت ویدیو «داوینچی ریزالو» را می‌دهد. البته، لازم به ذکر بوده که نسخه پایه «داوینچی ریزالو» رایگان است و کاربران برای دسترسی به نسخه کامل، باید آن را به مبلغ ۹۴.۹۹ دلار خریداری کنند.


 

درباره انتشار نسخه آیپد اپلیکیشن‌های فاینال کات پرو و لاجیک پرو چه فکر می‌کنید؟ اگر در زمینه ادیت ویدیو یا موسیقی فعالیت دارید؛ آیا از این اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل استفاده کرده و یا گزینه‌های دیگری را به آنها ترجیح می‌دهید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما