نسخه ویژه گلکسی واچ 6 کلاسیک با طراحی فضایی معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - برای ساخت این دستگاه از اسطرلاب الهام گرفته شده است، ابزاری باستانی که به دانشمندان کمک می‌کرد زمان را مشخص کنند.

نسخه ویژه گلکسی واچ 6 کلاسیک با طراحی فضایی معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ از نسخه ویژه جدید  گلکسی واچ 6 کلاسیک  با نام «Astro Edition» رونمایی کرد. کره‌ای‌ها برای ساخت و طراحی این ساعت هوشمند از  اسطرلاب  الهام گرفته‌اند، ابزاری باستانی که به دانشمندان کمک می‌کرد زمان را مشخص کنند و مسیر خود را پیدا کنند.

Astro Edition اولین نسخه ویژگی از گلکسی واچ برای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. سامسونگ اشاره می‌کند که اسطرلاب «نماد میراث علمی و نوآورانه این منطقه به‌ویژه در مسئله زمان، نجوم و ریاضیات» بوده است و به همین دلیل برای طراحی محصول خود از آن استفاده کرده است.

نسخه جدید گلکسی واچ 6 کلاسیک

این نسخه از گلکسی واچ 6 کلاسیک فقط در اندازه 47 میلی‌متری عرضه شده است و از بند پارچه‌ای اضافی و البته ویژگی‌های نرم‌افزاری و واچ‌فیس‌های انحصاری بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های انحصاری این دستگاه می‌توان به قطب‌نما و قابلیت ردیابی حرکات خورشید و ماه اشاره کرد.

Previous
Next

گلکسی واچ 6 کلاسیک Astro Edition از اواخر امروز از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در دسترس خواهد بود و قیمت و جزئیات بیشتری مربوط به عرضه این دستگاه از طریق شعب محلی غول کره‌ای اعلام خواهد شد. از جمله بازارهایی که این نسخه محدود از ساعت هوشمند سامسونگ را دریافت خواهند کرد، می‌توان به بحرین، مصر، عراق، اردن، کویت، عربستان، امارات متحده عربی و ترکیه اشاره ککرد.

سری گلکسی واچ 6 سامسونگ ماه گذشته در جریان رویداد آنپکد این شرکت معرفی شد که شامل گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلا‌سیک می‌شود. سامسونگ به نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود تغییرات چندان قابل‌توجهی نسبت به قبل اضافه نکرده است و درعوض، بیشتر روی بهینه‌سازی ویژگی‌های مختلف سری گلکسی واچ 6 تمرکز کرده است. می‌توان گفت که اصلی‌ترین تفاوت گلکسی واچ 6 با مدل کلا‌سیک آن به حاشیه چرخان دور نمایشگر مربوط می‌شود. قیمت پایه گلکسی واچ 6 از  299  دلار و مدل کلا‌سیک از  399  دلار آغاز می‌شود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما