اطلاعات بیشتری از هدفون جدید پرچم‌دار سونی افشا شد!

اقتصاد ۱۰۰ - با توجه به شواهد موجود، ایربادز جدید سونی باید طی چند روز آینده رونمایی شود.

اطلاعات بیشتری از هدفون جدید پرچم‌دار سونی افشا شد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،هدفون بی‌سیم پرچم‌دار WF-1000XM5 در ماه‌های اخیر بسیار زیاد مورد توجه بوده است و شاهد شایعات متعددی از آن بوده‌ایم که نشان دهنده نزدیک بودن رونمایی از این محصول است. امروز هم یک منبع جدید ادعا کرده که سرانجام این هدفون ظرف چند روز آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد.

اطلاعات افشا شده گویای این است که WF-1000XM5 بسیار سبک خواهد بود و فقط ۵٫۹ گرم وزن دارد. این محصول با یک ویژگی جدید قرار است عرضه شود که سونی آن را «Dynamic Driver X» می‌نامد، قطر آن ۸٫۴ میلی‌متر است و یک کیفیت صدای عالی را ارایه می‌دهد.

در این محصول دو پردازنده اختصاصی و همچنین میکروفن‌های بازخورد دوگانه وجود دارد که امکان بهینه‌سازی بلادرنگ اثر حذف نویز را برای ارایه بهترین عملکرد حذف نویز فعال (ANC) بسته به محیط فراهم می‌کند.

هر هدفون دارای ۳ میکروفن است که ظاهرا می‌تواند نویز را با دقت بیشتری نسبت به قبل تشخیص دهد تا در صورت نیاز صدا را بهینه کند. سونی در یادداشت‌های بازاریابی خود گفته که درایورهای جدیدش «صدای غنی‌تری» را به ارمغان می‌آورد و از HiRes Audio و DSEE Extreme نیز پشتیبانی می‌کند. هدفون جدید این شرکت دارای حسگرهای هدایت استخوانی و فناوری «انتقال صدای دقیق» برای تماس‌های عالی حتی در محیط‌های پر سر و صدا است.

کیس شارژ WF-1000XM5 هم دارای یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند کل مدت زمان کارکرد هدفون‌ها را تا ۲۴ ساعت افزایش دهد. با این حال هنوز مشخص نیست که خود هدفون‌ها تا چه اندازه‌ای عمر باتری دارند. با شارژ کردن هدفون‌ها در داخل کیس به مدت ۳ دقیقه تا یک ساعت پخش موسیقی را دریافت خواهید کرد و شارژ کامل کیس و هدفون‌ها هم حدود دو ساعت زمان می‌برد.

هدفون جدید سونی دارای بلوتوث نسخه 5.3 است و از اتصال چند نقطه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. این هدفون دارای گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و پاشش آب است.

تمامی اطلاعاتی که ما از WF-1000XM5 داریم مواردی بود که ذکر شد و همانطور که دیدید قیمت این محصول پرچم‌دار افشا نشده، اما نباید انتظار قیمت پایینی را داشته باشید. به هر صورت به نظر می‌رسد که برای دانستن تمامی مشخصات این محصول، نباید بیشتر از چند روز صبر کنیم.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما