آپدیت جدید ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ -اپل به فاصله کوتاهی از بروزرسانی قبلی ایرپادز، نسخه جدید را عرضه کرده که به نظر می‌رسد عملکرد این محصول را بهبود بخشد و برخی ایرادها را برطرف کند.

آپدیت جدید ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل امروز نرم افزار جدید نسخه 5E135 را برای ایرپادز نسل دوم، ایرپادز نسل سوم، ایرپادز پرو نسل اول، ایرپادز پرو نسل دوم و ایرپادز مکس عرضه کرد، این در حالی است که نسخه قبلی 5E133 در ماه آوریل (فروردین) منتشر شده بود.

به مانند بروزرسانی‌های دیگر محصولات، اپل هیچوقت در مورد ایرپادز یادداشت‌های انتشار را ارایه نمی‌دهد. در مورد محصولات دیگر در زمان بروزرسانی، یادداشت‌های انتشار توضیح می‌دهد که در نسخه جدید چه مواردی عرضه شده است.

در مورد روش ارتقای نرم افزار نیز در ایرپادز وضعیت به همین گونه است. در محصولات دیگر می‌توان به قسمت تنظیمات رفت و در آدرس General > Software Update محصول مورد نظر را بروزرسانی کرد؛ اما هیچ مدلی از ایرپادز را نمی‌توان با این روش آپدیت کرد، فقط زمانی که ایرپادز شما به دستگاه iOS متصل است، سیستم عامل آن به صورت خودکار نصب می‌شود. قرار دادن ایرپادز در کیس شارژ، اتصال آنها به منبع تغذیه و سپس اتصال ایرپادز به آیفون یا آیپد، موجب می‌شود تا ایرپادز پس از مدت کوتاهی آپدیت شود.

اگر می‌خواهید نسخه نرم افزار ایرپادز خود را بررسی کنید، مراحل زیر را بروید:

  • ایرپادز خود را به دستگاه iOS یا iPadOS خود وصل کنید
  • به قسمت تنظیمات بروید
  • روی General کلیک کنید
  • روی About ضربه بزنید
  • روی Airpods بزنید
  • حالا در کنار Firmware Version می‌توانید نسخه نرم افزار ایرپادز خود را ببینید

اگر پس از نصب آپدیت ایرپادز، تغییرات قابل توجهی پیدا کنیم، این مقاله را بروزرسانی می‌کنیم، اما گمان می‌رود که این نسخه نیز به مانند قبلی شامل بهبود عملکرد و رفع اشکال باشد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما